Uitgerekend in november

Hoi

Hier geen extra klachten erbij. Ben nog steeds licht misselijk.

Vanaf vandaag kan mijn broek nog maar net dicht en is het echt wel een beetje te zien. Wil nog proberen om het nog een tijdje stil te houden. Maar dat word een uitdaging.

Ik heb volgende week dinsdag mijn 1e afspraak bij de gynaecoloog

Spannend hever!

Hoe gaat het verder met iedereen?

Ik heb net wat licht roze/rood bloedverlies gehad. Niet veel enkele druppels. Maar toch wat ongerust er over dus zal morgen de verloskundige even bellen. Toevallig mensen hier die daar ervaring mee hebben?

Liefs juul

Hoi Juul,

Ik heb gehoord dat zolang je geen hele erge buikkrampen erbij krijgt dat het niet gelijk resulteert in een miskraam. Mijn moeder heeft gedurende haar 2 zwangerschappen continu een beetje bloedverlies gehad. Ik snap heel goed dat je schrikt. Ik was zelf een paar dagen geleden ook gestrest aangezien ik een heldere veeg bloed had tijdens het afvegen zeg maar. Dag erna was het niet doorgezet.

Ik hoop dat het je een beetje rust geeft.

Sporten er nog meer mensen? En zo ja;hoe vaak? Ik doe zelf 1x per week zwemmen en 1x per week Zumba.

Ik heb gister ook wat helder bloed gehad. Is vandaag gelukkig weer over. Ik heb dat bij de eerste ook gehad. Toen heb ik de verloskundige gebeld en die zij dat de baarmoedermond beter doorbloed is en dat daardoor sneller een adertje kan knappen. Niets om me zorgen over te maken (doe ik natuurlijk toch maar goed).

Hopelijk stelt het je een beetje gerust.

Happy pregnant en ellen, dat stelt zeker een beetje gerust! Net toch ook maar even de verloskundige gebeld. Die zegt inderdaad ook dat het kan komen door wat druk tijdens het toilet bezoek. Blijft wel spannend. Nog4 weekejs tot de echo.

Gelukkig is het bij jou ook weer gestopt ellen.

Ik sport z'n 5x perweek ik rijdpaard. En daarnaast werk ik in de horeca waar ik ook veel loop.

Ik wil misschien nog gaan zwangerschaps zwemmen.

Liefs juul

Lijkt me wel schrikken bloedverlies.   Gelukkig niks ergs. Ik ga vanmiddag even mijn HB laten controleren. Kijken of dat goed is. Over 3 weken verloskundige, kan niet wachten.

wat ik wel raar vindt is dat heel veel sites een andere week aan geven waarin ik zit, de een zegt 5 en de ander 6. Hebben jullie dat ook?

volgens mij is licht bloedverlies ook nog niet zo erg, maar navragen kan zeker geen kwaad! Kan me goed voorstellen dat het veel spanning met zich meebrengt.

Hallo dames,

Allereerst gefeliciteerd voor alle dames die zwanger zijn!!

Ik ben 25 jaar en 4.5 week zwanger :) ben super blij natuurlijk alleen ook heel angstig, heb in december afgelopen jaar een mk gehad en alles wat ik nu voel in mijn buik van krampjes en steken maak ik mij al zorgen :-s

Zijn er dames hier die nu ook al veel krampen hebben en is dat normaal zo vroeg in de zwangerschap?

Heb voor de rest niet echt symptomen alleen dat ik heel moe ben. Vandaar dat ik soms ook denk, ben ik wel echt zwanger aangezien ik nergens last van heb. Heb 30 maart de eerste echo bij de vk.. duurt mij nog veel te lang haha

Terug
Bovenaan