Uitgerekend in november

Hoi!

Eerste zwangerschap en uitgerekend 7 november als alles goed gaat.

Pas op 6 april echo ingepland.

Fingers crossed dat tot dan toe alles goed blijft gaan

Kate

Spannend dat wachten tot de 1e afspraak.  Met wie gaan jullie naar de eerste afspraak bij verloskundige/ gynaecoloog?

Ik heb dinsdag mijn 1e afspraak, en ik ga alleen

He meiden, op facebook is er een geheime groep voor vrouwen die uitgerekend zijn in november. Als je het leuk vindt om hier lid van te worden, mag je mij je facebook naam sturen, en dan komt het goed! Een erge aanrader;-)

Ik woon nu niet in NL en alles gaat hier via het ziekenhuis dus direct bij een gyn. Ik vind t allemaal prima.

Verder nog even tijd en moed vinden om te sporten (schiet er bijin en was vorige week echt best moe...) sporten jullie, en zo ja hoeveel en wat?

Wanneer gaan jullie t vertellen? Ik "doe mee" met ikpas.nl om mijn niet alcohol drinken te verantwoorden (eigelijk best erg dat dat blijkbaar 'nodig' is)

Mijn ouders wisten het een uur na mij, mocht er iets misgaan dan heb ik ook liever dat ze t weten en bovendien worden ze voor t eerst opa en oma :)

Hoi jackie

Dit is door niemand te zien als je je aanmeld voor die Facebook groep?

Als dinsdag alles goed blijkt te zijn willen wij in het paasweekend aan onze dochter en de familie vertellen. Dan ben ik 8 weken. Je gaat het nu al een beetje zien bij me, dat was bij m'n 1e zwangerschap ook.

Ik fitnes 1x in de week

spannend hever. nog maar zo kort tot de eertse echo.

welkom kate! ik ken dat niet inpas.nl, wat is dat precies? kwa sport rijd ik paard 5x per week. en werk in de horeca dus veel lopen.

hier weet nog niemand het en ga samen met mijn vriend naar de verloskundige toe. daarna als alles goed is. gaan we het aan mijn schoonouders vertellen.

jackie die fb lijkt mij wel leuk. ik stuur je even een privé bericht met mijn fb naam.

edit: jackie ik wou je een privé berichtje sturen. maar kan niet vinden hoe dat moet. en wil liever niet mijn volledige naam hier, omdat ik  niet weet of er andere mee lezen. wel jammer want die fb lijkt mij erg leuk

Nee, het is door niemand te zien omdat het een geheime groep is. Daarom moet ik ook jullie naam hebben, want de groep is zelf niet door jullie te vinden. Op wij.nl kun je me wel een prive berichtje sturen via het forum... Ook bij het topic van uitgerekend in november...

Terug
Bovenaan