Uitgerekend in november

Www.Ikpas.nl is een initiatief wat voortkomt uit het vroegere vasten tussen carnaval en pasen. Gezond eten geen alcohol en geen sigaretten e.d. waarbij ik pas vooral op geen alcohol neerkomt. Mn vriend doet ook mee ook dat neem een hoop vragen weg :) Voor mij een uitkomst!

Met t paasweekend naar NL en dan schoonouders waarsch vertellen, met 12 weken denk ik pas de rest als dat me lukt t voor me te houden en er niet teveel vragen komen

Hallo lieve dames.

Allemaal van harte gefeliciteerd!

Vandaag ben ik als het goed is precies 6 weken zwanger van de eerste! Ik vind het erg spannend en geloof het ( na 4 x testen ) ook nog niet heel erg. Soms wordt ik verdrietig van de verhalen die ik lees over miskramen en word ik vooral bang.

Ikzelf doe zwaar lichamelijk werk in de chemische industrie. Mijn baas weet het al wel, maar ik weet nog niet zo goed hoe ermee om te gaan.

Qua klachten wat buikpijn, mijn borsten voel ik best erg en ik begin al langzaamaan wat dikker te worden. En ik ben behoorlijk moe! Morgen een afspraak voor moeders voor moeders en over iets meer dan twee weken de eerste echo!

Zijn er nog meer mensen uit regio Dordrecht?

Lieve dames, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik lees hier al een tijd mee en ben super blij dat ik mezelf bij de november groep mag aansluiten! Allemaal nog heel pril... Ben nu precies 5weken zwanger. Had op mijn NOD een test gedaan... Negatief... Paar dagen later weer en wederom negatief... En nu, bijna een week na NOD, verscheen er een kruisje. We hebben al een prachtige dochter van 2 jaar en zijn mega blij dat ze hopelijk een broertje of zusje gaat krijgen. Een paar maanden geleden een miskraam gehad dus vind het nu allemaal des te spannender. Bij onze dochter was het in 1x raak maar nu zijn we iets meer dan een jaar bezig geweest.

Mijn buik trekt af en toe en rommelt behoorlijk. Voor de rest gelukkig nergens last van :) En mijn borsten zijn al wat voller.

Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!:)

Ik ben Annemarie, 23 jaar, getrouwd en zwanger van de eerste.

Vorige maand was ik ook zwanger maar heb toen een miskraam gehad met 6 weken. Als we rekenen dat mijn mk de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was zit ik nu ook in de 6e week, het is wel spannend maar mijn gevoel zegt dit keer veel duidelijker dat het goed gaat komen allemaal:)

Ik heb ook veel last van kwaaltjes deze keer. Mijn borsten doen zo pijn dat ik geen beugel BH meer draag haha, en ze zijn al een cup gegroeid!:eek: Smiddags moet ik echt ff een uurtje slapen, en ben ook misselijk.

De 30e hebben we een echo. En we willen het vertellen aan onze gezinnen op mijn verjaardag 3 april:) Als de echo goed is natuurlijk, want de verloskundige zij dat je met 8 weken soms nog niet eens echt wat ziet.

Heel veel succes iedereen met jullie zwangerschap en ik hoop dat bij jullie alles goed mag gaan!

Liefs Annemarie

Wat slim Kate Ann! Ik dronk al niet zoveel alcohol, maar mijn moeder kwam vorige week met een heeerlijk broodje rosbief aan zetten! :|
Ik heb hem wel opgegeten, want ik en een rosbief afslaan gaat niet samen haha!
Ik hoop dat die twee plakjes in zo'n vroeg stadium geen kwaad hebben gedaan.

Heeft er misschien iemand ook last van dat ie de hele dag zo dorst heeft? Ik drink echt heel veel water opeens haha!
Ben nu een beetje bang voor zwangerschapssuiker, maar ze zeggen dat dat pas kan komen halverwege je zwangerschap..

xxx

Hoi dames!

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben Jessica (Jess).  Ik ben Amerikaans maar ik woon nu in NL met mijn Dutchie man en onze twee kinderen.  Dus alvast excuus voor mijn slechte nederlands!  ;)  Ik ben 34 jaar en uitgerekend met baby #3 ergens rond 10 november.  Op 5 april ga ik voor de eerste controle bij de verloskundige.

Leuk om jullie allemaal te ontmoeten!

Hallo allemaal,

Ik kan mij ook aansluiten bij de groep! 12 november geeft de berekening bij mij aan. Ik ben er op vakantie achter gekomen, kan volgende week pas naar de huisarts.  Een hele bijzondere vakantie zo! Ook wel erg lastig. Veel rekening houden met eten, wat erg lastig is hier, en ineens een hele andere vakantie. Geen gebruik van de sauna etc.. maar het is het allemaal waard!

Zoveel vragen en twijfels die door mij heen gaan. Hebben jullie dat ook?  Kan dit, kan dat, wat als??

Heb gelukkig niet erg last van kwaaltjes.  Wel erg harde en grotere borsten en vandaag voor het eerst misselijk. Verder zijn m'n darmen van slag. Dan weer niks, dan weer veel.. iemand anders daar ook last van?

Leuk om alles mee te lezen

Groetjes Maks

<p style="text-align: center;"></p>

Terug
Bovenaan