Uitgerekend in november

Hoii,

Ik heb vandaag een echo gehad voor het eerst. Het was echt zeer onbevredigend helaas. Ik dacht dat ik 7 weken was maar blijkt uiteindelijk toch 6 weken waardoor we geen hartje konden horen en het vruchtje te klein was om te zien.

Nu heb ik pas over 2 weken weer een afspraak. Dat worden 2 lange weken!

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben heel blij dat ik me ook kan toevoegen aan de novembergroep.

Ik ben nu 5,5 week zwanger van mijn 4de kindje.

Ik heb een dochter van 9, een zoon van 7 en een zoon van 5.

kwaaltjes......extreem moe...☺️

20 april heb ik pas mijn eerste echo... Is dat laat?? Dan ben ik ruim 10 weken....

wanneer hebben jullie de echo?

Groetjes Mirrie.

Heey

als eerst gefeliciteerd allemaal! Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben na een wazige kV test toch maar een cb gedaan en ja hoor we zijn zwanger. Achter af had ik t kunnen weten want me haar wou maar niet zitten. Was dood moe en zelfs me lievelings wasmiddel vind ik niet meer lekker . En me darmen zijn echt van de kaart heel vaag!  Was niet gepland maar meer dan welkom! Ik ga dus vandaag me dokter bellen. Vind het allemaal zo spannend. Als ik het goed uitreken ben ik nu 5 of 6 weekjes. En dus november uitgerekend

groetjes Melanie

@ happy pregnant
Wat naar dat je nog niet hebt kunnen zien/horen wat je graag had gewild:(
Had je een medische reden dat je de echo zo vroeg hebt gehad?
Succes met die twee weken wachten! Ik hoop dat alles er goed uit ziet over 2 weekjes!:) Ga leuke dingen doen, dan is de tijd zo voorbij!

Ik heb over twee weken ook een echo, en ben dan (Als we tellen dat mijn miskraam de eerste dag van me laatste menstruatie was) 8 weken.
Ik heb die echo zelf aan gevraagd en moet hem dan ook zelf vergoeden, maar ik ben zooo benieuwd hoeveel weken de baby dan is, omdat het ook een paar weken eerder of later kan zijn.
Ik zelf heb het gevoel dat ik nu al in de 8e week zit haha, of dat er 2 in mn buik zitten:eek: m'n buik is al zo groot voor zijn doen!

@mirri27
Nee dat is helemaal niet laat, ik had eerst de echo ook rond die datum staan, maar wij waren zo nieuwsgierig dat we hem eerder hebben aangevraagd haha

Liefsss

Hallo allemaal.

Ook ik uitgerekend in november. Nu in de 6e week en 2 dagen geleden een echo gehad omdat ik toevallig een afspraak had met gyn.

Het is ook echt een verassing!

De afgelopen dagen wat kwaaltjes zoals pijnlijke borsten en harde buik, wat steekjes ....

Nu maak ik me een beetje zorgen want ik voel sinds vannacht eigenlijk niks mee. Alles voelt gewoon...

Wie herkent dit?

Groetjes Mina

Heyyy lieve mama's to be :) leuk om te zien dat de groep steeds groter wordt!

@happy pregnant... Wat ontzettend balen zeg dat het anders verliep dan gehoopt. Spannend de komende 2 weken. Heb je wel een beetje afleiding?

@mina... Hoe voel je je nu? Zijn de 'kwaaltjes' er nog? Bij komt en gaat het gevoel in mijn borsten ook hoor. Het ene moment zijn ze gevoeliger dan het andere moment maar ik voel wel de hele tijd dat mijn melkklieren hard en groter zijn. Als je je zorgen maakt gewoon bellen naar je arts/vk.

Hier alles zijn gangetje. Buik rommelt en rommelt... Bij vlagen wat misselijk en merk dat mijn smaak veranderd. Dat had ik bij de eerste ook. Een beetje gekkige ijzer smaak. Daarnaast drink ik normaal gesproken liters thee maar daar heb ik nu helemaal geen zin in.

Oja... Vlindertje Dordt: ik woon in omgeving Dordt :)

Fijn weekend allemaal.

Hallo lieve aanstaande mama's,

Ik ben uitgerekend op 24 November 2016. Dit is mijn tweede zwangerschap, de eerste is helaas met een miskraam afgelopen. Hoe ervaren jullie je zwangerschap? En wanneer is jullie uitgerekende datum?

He moekes;-) er is een facebook groep met meiden die uitgerekend zijn in november. Als je het leuk vind, om daar bij te komen kan je mij via het wij.nl forum een berichtje sturen met je facebook naam. Dan kan ik je toevoegen! Groetjes

Terug
Bovenaan