Uitgerekend in november

Hoi allemaal! En alle nieuwe! Gefeliciteerd!!

over de kwaaltjes:

opeens voel je een dag niets bijzonders:check die heb ik ook gehad!

misselijk: check, gelukkig zonder gevolgen

smaak: check ik vin koffie nie meer zo wat

geur: die meneer stinkt, daar loopt een paard en wat heb jíj nu op je broodje IEL

buik(krampen): check. Vorige week nog opgezocht hoe groot een buik wel niet kon zijn met 6 a 7 weken... Ik dacht dit ga ik niet meer lang voor me kunnen houden...

deze week: bruikkramp reagerend op alles wat ook maar enigszins met voedsel te maken heeft. Vreselijk. Had er sowieso ook al wel last van maar dan alleen met bepaalde producten. Nu:maakt niet uit. Dus de buik is weer plat en het gewicht iets naar beneden. Prima want heb genoeg reserves dus geen zorgen.

succes allemaal!

Hoi,

Marie: waarom moeten jullie het zelf vergoeden met 8 weken? Dat is toch een beetje gebruikelijk dat je dan een echo mag maken? Zou leuk zijn; een tweeling! Dan heb je wel een hele andere zwangerschap volgens mij haha. Bij mij konden ze ondanks dat het vruchtje nog te klein was; wel zien dat het 1 kindje was, omdat er maar 1 dooierzakje te zien was. Ik mag over 2,5 week een medische echo laten maken. De echoscopist heeft me weer een beetje gerust  gesteld en gezegd dat dit vaak voorkomt in een vroeg stadium en dat het de volgende keer echt wel te horen is het hartje. Daar gaan we dan maar vanuit!

Mina: wat zag jij al op de echo? aangezien jij ook zo vroeg was bij de gyneacoloog?

MamavanNoor: Ja gelukkig veel afleiding. Heb je wel nodig he! Ik heb me aangemeld voor Moeders voor Moeders. Ze zijn hier al op intake geweest. Zijn er nog meer mensen die al meedoen?

gebruiker68827: gefeliciteerd met je zwangerschap!

Jackie9: Ik ga zeker even kijken voor die facebook groep. lijkt me leuk. Alleen wat ik dan wel graag wil weten, zien al je FB-vrienden ook dat je een groep aan heb gemeld voor zwangerschap, want dat moet ik nog niet hebben. ik wil het pas zeker vertellen als ik over de 12/13 weken ben.

@happy Pregnant

Bij onze verloskundige kunnen ze het pas indienen bij de verzekering als je 10 weken bent geweest. Het is ook niet om krom van te liggen hoor, 35 euro;)
Haha ja een tweeling zal een hele andere zwangerschap zijn. Een vriendin van mij is nu 25 weken zwanger van een tweeling en kon al heel snel niet meer werken vanwege lage bloeddruk en harde buiken. Dus daar zit ik niet echt op te wachten:$

Ik ben heel benieuwd hoe de volgende echo zal zijn bij jou!

Hoi dames, hoe gaat het met jullie? Hier een onzeker gevoel... Vanochtend voelde ik mijn borsten niet meer en heb de hele tijd het gevoel alsof ik mega ongesteld ga worden... Na een miskraam in oktober ben ik zo bang dat het nu weer mis is... Uitgehuild bij mijn lieve man en voel mezelf nu iets beter maar het onzekere gevoel blijft. Argh!!!

\Hallo allemaal

Hellemaal blij vanmorgen een positieve test in handen . In dec 2015 mijn zwangerschap moeten afbreken ivm open schedel,rug en buik. Was bij de 12 weken echo opgemerkt.

Dus na de 2e poging gelijk weer zwanger! Wel een dubbel gevoel maar heel blij en nu afwachten weet niet maar denk dat ik mijn ouders wel vroeg inlicht ook ivm de onzekerheid of alles goed gaat ze hebben wel duidelijk gezegd dat er niks aan te doen was echte pech de eerste keer maar toch...

gr irma

Hey Irma, van harte gefeliciteerd! Welkom! Hier gaan we het met Pasen aan de opa's en oma's vertellen. Juist omdat het vorige keer mis is gegaan en we toen veel steun aan elkaar hebben gehad. Daarnaast mag ik mijn werk niet meer doen sinds ik weet dat ik zwanger ben dus is al met al best moeilijk om te verbergen. Daarnaast zijn we allebei zeer slecht in liegen (gelukkig) dus onze ouders vertellen we het wel al. De rest moet nog wachten :)  Nogmaals van harte!!!

Hey allemaal,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik ben 35 jaar en mijn man en ik zijn nu dik een jaar bezig om zwanger te worden (hebben nog geen kinderen). Sinds december lopen we bij de gynaecoloog en hebben we onderzoeken gehad en begin maart hebben we onze eerste IUI gehad.

Gisteren was mijn NOD maar sinds 1,5 week heb ik duidelijke zwangerschaps verschijnselen, zere borsten, misselijkheid, emotioneel en prikkelbaar. Afgelopen weekend voor het eerst testen gedaan en hierop was een héél licht kruisje te zien. Vanmorgen weer opnieuw getest en nu was ie al ietsje duidelijker dus langzaam begint het tot ons door te dringen dat het met de eerste IUI poging gelukt is!!

Eind november zal ik dan uitgerekend zijn. Hoe bizar!!

Omdat wij best heel open zijn geweest over onze pogingen om zwanger te worden wordt het een uitdaging om dit voor ons te houden.

Terug
Bovenaan