Uitgerekend in november

@Gebruiker10066704
Dan heb jij toch ook best wel vroeg zo een groei echo gehad? Wel fijn dat ze het goed in de gaten houden. Voor nu is het dan maar even afwachten tot dinsdag hihi, ben benieuwd naar het verloop, keizersnede wil ik echt absoluut niet, tenzij ik natuurlijk geen keus daarin heb. Want ja, hij er toch een keer uit he haha ;) 
@Gebruiker10069421
Fijn dat je goed op schema loopt :) Bij mijn praktijk krijg je geloof ik niet zomaar een groei echo tenzij dat ze het nodig vinden, zoals bij mij het geval.  
Liefs

Ja Debbie ik krijg om de week een echo en ze bepalen dan altijd de groei van buik. Heb hoge bloeddruk dus kom wat vaker bij de gynaecoloog. Keizersnede lijkt me idd niet prettig maar als t zo is dan accepteer ik het gewoon. De hele zwangerschap verloopt niet echt zoals ik verwacht had. Zit al paar maanden verplicht thuis. Dus ik laat het allemaal op me af komen?
En het is alleen maar goed dat ze alles zo goed in de gaten houden.

O wat vervelend dat de zwangerschap niet zo verloopt als je had gedacht. Pluspuntje is dan wel dat je je kleine wat vaker kan bewonderen op de echo :)

Ohh ik krijg nooit een echo, maar dat doen ze hier volgens mij ook alleen als daar aanleiding voor is.. ik zou best willen weten hoe groot mn meisje is! Jullie zijn echt weinig aangekomen! Ik zit op 8 a 9 kilo erbij en nu bijna 30 weken. Vind het wel prima! Vandaag naar een festival, ben benieuwd of ik het volhoud :)

Ik lees al een tijdje mee!
Leuk om alles wat te volgen en te lezen wat iedereen doet en hoever ze overal mee zijn.
Zelf ben ik bijna 29 Weken en het gaat goed.
Leuk nog een festival! Ben zelf vorige week geweest en was erg leuk, wel eerder gaan zitten en wat vaker maar erg gezellig. Veel plezier alvast.
Ben benieuwd naar de groeiecho er zit toch veel tijd tussen de 20 weken en nu....
Ben zelf idd ook 8 kg aangekomen.
Ben benieuwd naar de komende maandjes, en hoe jullie die gaan ervaren.

Ik ben 30+3 en 10 kg aangekomen ondertussen!
Ik hou geen vocht vast en ben eigenlijk ook niet echt dik geworden dus vraag me af waar al die kilo’s zitten ?.
Ik heb de laatste dagen erg veel last van maagzuur, iemand die hetzelfde ervaart?

Maagzuur heb ik ook af en toe! Hoort er ook helaas bij omdat de baarmoeder tegen de maag drukt.. festival ging, met af en toe even zitten, helemaal prima! Het kan zijn dat je gewoon wat meer vocht vasthoudt en de kilo's daar meer zitten? Het zegt ook niet altijd alles, zij met 20 erbij kan ze allemaal met een maand kwijt zijn terwijl zij met 10 erbij die laatste 4 kilo er maar niet af krijgt (ofzo).. het is wel lekker om uit te komen tussen 11 en 16 omdat je het er dan waarschijnlijk wel redelijk weer af krijgt. We zijn zo vast toch allemaal zo druk met onze newborns dat we geen tijd hebben om te eten :p

Haha geweldig Stephw! Dat denk ik dus ook. Dat je gewoon vergeet te eten straks. Of iig te snoepen! Veel te druk bezig met de kleine of wandelen om hem of haar te showen!
Wanneer zijn jullie uitgeteld? Ik 18-11 tot nu toe vliegt de tijd! Gelukkig maar....

Terug
Bovenaan