Uitgerekend in november

Ik ben 12-11 uitgerekend, wil doorwerken tot 36 weken maarja ik heb een kantoorbaan, dus moet lukken. Rugpijn herken ik ook wel! Dat vind ik nu eigenlijk het meest lastige denk ik. Door de pijntjes en toenemende vermoeidheid word ik ook minder aardig, dat vind ik stiekem zelf ook best vervelend haha! En ik begin nu langzaam ongeduldig te worden met alles dat nog af moet en of ik alles al wel in huis heb.. aan de andere kant is de buik nu wel op zijn mooist, rond en nog niet te groot :D

Ik ben uitgerekend op 8-11!
Ik ga er wel voor om 4 weken vooraf met zwangerschaps verlof te gaan. Ik hoef namelijk nog maar 5,5 week te werken!
Alles komt wel steeds dichterbij..
Heb het idee dat ze eerder geboren gaat worden, jullie ook zulke voorgevoelens?

Spannend dat alles zo dichtbij komt en we toch t laatste trimester in gaan of al ruim zitten!
Ik merk aan het eind van de dag dat mijn lijf moe is en dat liggen dan rust geeft, maar verder mag ik niet klagen want heb amper klachten.
Ik stop ook 6 weken van te voren en heb nu mijn zomervakantie! Wel erg fijn omdat t werk in de zorg nu egt zwaarder begon te worden.
Zelf denk ik dat ons mannetje tot t laatst blijft zitten, maar heb eigenlijk geen idee!
Kijk zelf ook erg uit naar de volgende echo! Veel plezier dinsdag didiee!
Leuk om zo van iedereen wat te lezen die in t zelfde schuitje zit!

Spannend dat alles zo dichtbij komt en we toch t laatste trimester in gaan of al ruim zitten!
Ik merk aan het eind van de dag dat mijn lijf moe is en dat liggen dan rust geeft, maar verder mag ik niet klagen want heb amper klachten.
Ik stop ook 6 weken van te voren en heb nu mijn zomervakantie! Wel erg fijn omdat t werk in de zorg nu egt zwaarder begon te worden.
Zelf denk ik dat ons mannetje tot t laatst blijft zitten, maar heb eigenlijk geen idee!

Wel fijn als je tot 4 weken door kunt werken, zo heeft elk werk zun voor en tegens ;-)

Haha die dubbele berichten komt omdat je niet ziet dat hij geplaatst is. Geeft niets! 
Ik wilde ook t liefst tot 4 weken werken want zou kort daarvoor nog vakantie hebben. Maar ja moest rust nemen en medicatie voor de bloeddruk dus zit al lang thuis.
Ze zeggen dat de kans op vroeggeboorte aanwezig is in mijn geval. Ook zeggen ze uiteraard dat we rekening moeten houden met de zwangerschap vergiftiging. En dus inleiden met 37-38 weken.
Ikzelf denk dat ze gewoon blijft zitten en dat er niks engs gebeurt. Of ja ik denk t ni, ik hoop t. Als ze eerder komt is dat super gezellig maar 39-40 weken is toch t allerbeste voor de kleine.

Ja inderdaad, nu maar 1x op verzenden drukken haha
Dat is wel balen inderdaad. Hopelijk helpt de rust wel! Heb je zwangerschapsvergiftiging als je bloeddruk boven een bepaalde waarde komt of waar hangt dat van af?
Kun je je vakantie er na je verlof er niet aan plakken? Is natuurlijk niet helemaal hetzelfde....
Hopelijk blijft alles goed gaan, dat is toch wat je t liefste hebt voor de kleine. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig wel veel om het kindje ook een goeie start te geven als het eerder komt.

Terug
Bovenaan