Uitgerekend in november

Ik heb ook per dag verschil. Vaak wel een beetje vaste tijden. Maar als ze snachts druk is geweest dan moet ik haar overdag ook porren voor beweging. En dat is voor mij dan voldoende bevestiging.
Maar als je er een onprettig gevoel bij hebt dan idd vk bellen.

Volgens mij moet je gewoon kijken wat voor jou normaal is, en als dat verandert (veel minder of meer beweging) moet je even aan de bel trekken. Heeft bij jullie de kraamzorg al contact opgenomen? Die van mij nog niet en ik begin een beetje ongeduldig te worden :)

Nope onze kraamzorg nog niet. Had wel bij CZ een wijziging doorgegeven omdat ze een thuisbevalling op papier had gezet. Maar ivm hoge bloeddruk wordt t zeker ziekenhuis bevalling. Dus kreeg daar afgelopen zaterdag een nieuwe brief over.... daar stond in de kraamzorg rond de achtste maand contact opneemt voor een afspraak.
Ik vind dit behoorlijk laat haha, zeker omdat de kans best aanwezig is dat de kleine eerder komt.

Ja er is geen touw op vast te knopen want vanochtend werd ik voor mn wekker aan al wakker 'getrapt'.. zal nog eens navragen bij de verloskundige wat nou normaal of gebruikelijk is...
Ik heb zelf contact opgenomen met de kraamzorg. Heb me aangemeld en ik werd binnen 2 weken terug gebeld voor een intake gesprek.. deze is 17 september. Of bedoel je dat ook? 

Heej dames, even een vraagje. Ben inmiddels 28+3 zwanger en ik heb op het moment een antibioticakuur tegen blaasontsteking. Ik heb sinds vorige week echt pijn aan mijn onderbuik. Ene moment voelt het alsof er een zware bal in ligt en dat trekt door naar mijn rug. Ik loop al bij de bekkenbodem fysio voor mijn bekken/bil meiden die deze pijn herkennen? Weet niet zo goed of het de blaasontsteking is of dat ik bandenpijn heb.. 

Heej dames, even een vraagje. Ben inmiddels 28+3 zwanger en ik heb op het moment een antibioticakuur tegen blaasontsteking. Ik heb sinds vorige week echt pijn aan mijn onderbuik. Ene moment voelt het alsof er een zware bal in ligt en dat trekt door naar mijn rug. Ik loop al bij de bekkenbodem fysio voor mijn bekken/bil meiden die deze pijn herkennen? Weet niet zo goed of het de blaasontsteking is of dat ik bandenpijn heb.. 

Ik heb de intake al in week 24 gehad. Vond dat wel vroeg maar het hoeft maar gedaan te zijn. 
Onze ik is geen grote druktemaker. Voel hem/haar wel regelmatig uitsteken/duwen van de billetjes, rug of hoofd. Dit voelt dan als plaatselijke harde plek op mijn buik. Vaak lichte bewegingen met armen en benen/voetjes. Maar is allemaal erg beschaafd. De hik heeft hij/zij vandaag voor het eerst wat ik kan voelen. Vooral in de avond 19.00-21.00 en 22.00-23.00 is een vast tijdstip. 
Door de lichtere bewegingen en een rustig kindje maak ik me soms wat zorgen. Morgen even met de vk bespreken. 

Ik herken deze pijn niet als bandenpijn.bij mij is het dan meer een pijnlijke scheut.
Voor mijn zwangerschap ook vaker antibiotica kuur gehad en ik krijg daar op fe een of andere manier meestal blaasontsteking van ?
Ff vk of huisarts bellen om urine af te geven.

Terug
Bovenaan