Uitgerekend in november

Dat is idd heftig nu al bedrust.... idd goed rust houden en fijn dat alles al zover klaar is en het met de kleine goed gaat.
Ben met tijden ook wel kortademig, zelf moet gewoon iets eerder rust pakken. Ik voel nog niet echt verschil, waar de schopjes van zijn, hij beweegt wel veel.
Ik geloof goed dat gebroken diensten in de thuiszorg nu zijn kruim gaan kosten! Hopelijk lukt t om t vol te houden! De weken kun je gelukkig af tellen.
Wij zijn nu 3 weken vrij en wil eigenlijk nog wel weg maar weet niet zo goed waarheen... waar gaan jullie nog heen MaartjeCo? Een gek maar ook wel fijn idee, nog ff samen er tussenuit. En leuk dat de spullen komen!

Jup hier ook kortademig als ze hoog ligt, probeer haar dan wat omlaag te duwen maar ze is nu al eigenwijs..?
Ik kan ook nog geen onderscheid maken. Wel merk ik dat ze steeds sterker en groter wordt!
Ik ben stiekem al uit aan het kijken naar m’n babyshower.. ik weet namelijk dat die gaat komen maar ik weet nog niet wanneer en hoe of wat!

@itsaboy wij gaan een week met mijn ouders naar Landal bij de Veluwe! Haha lekker degelijk maar wel fijn even een weekje rust en leuke dingen doen! Daarna nog twee weken werken en dan begint mijn verlof. 
Loukie M wat leuk een babyshower! Ik hoop stiekem dat ze dat voor mij ook nog gaan doen :):)

Da's fijn! En degelijkheid is niet erg, lekker nog even tijd samen en geen rekening houden met voeding en slaapjes! Was zelf ook voor zoiets aan het kijken vanmorgen. Veel plezier alvast!
Leuk een babyshower in het vooruitzicht. Volgens mij zijn ze hier ook iets aan het regelen. Wacht maar geduldig af.....

Ja ik hoop toch ook wel op een babyshower, hoewel die in mijn kringen vaak wat later worden gepland.. de vakantie heb ik gelukkig in het 2e trimester gedaan want ik ben nu toch wel vermoeider.. en ben nu net begonnen met wassen, want heb een berg kleding van mijn zus gekregen! Maar man wat is dat veel werk! Ik ben begonnen aan de grotere maten die na wassen en strijken in een luchtdichte bak gaan. Ik dacht dat het zo gebeurd zou zijn maar ik ben blij dat ik op tijd ben begonnen. De kleine maten wil ik in mijn verlof doen zodat die lekker fris zijn zo. Ik heb wel behoefte aan een mega checklist voor spullen en ziekenhuistas enzo, nu alles dichterbij komt.. die moet ik denk ik nog even gaan opstellen!

Leuk een babyshower! 
Wij hadden met het geslacht bekend maken spontaan het hele huis vol zitten, en iedereen had cadeaus meegebracht?
Dus dat was onze babyshower hihi. Was overigens wel echt een top avond.

Haha ik heb de mensen om mij heen vriendelijk verzocht geen babyshower te geven voor mij. Het is niet helemaal mijn ding ?
Vind het wel leuk om naar babyshowers van anderen te gaan. 
Morgen moet ik voor glucose tolerantie test en bloedprikken voor rhesus factor aangezien ik Rhesus D negatief ben. Zijn er meer die de glucose tolerantie test hebben gedaan? Ben bang dat ik misselijk ga worden van dat suikerwater op een nuchtere maag. 

Stephw dat klopt wel, ben nu wel wat sneller moe. Alles op mijn gemakje samen met mijn vriend.
Dat zal inderdaad wel wat werk zijn al die kleertjes. Heb er zelf ook best wat gekregen, wilde de grotere maten pas wassen als t nodig is.... wel al geselecteerd en netjes opgeborgen. De kleine maatjes ben ik nu aan het wassen. Toch wel schattig!
Heb zelf ook een lijst op mijn gsm staan, toch wel fijn om een overzicht te hebben en af te vinken. Geeft me rust alles klaar te hebben!
Zelf ben ik eigenlijk helemaal geen type voor een babyshower dus ben benieuwd..... 
Ik heb afgelopen vrijdag de suikertest gehad.... het is even je verstand op nul zetten met drinken, want het is niet lekker maar hoe meer je er over nadenkt hoe erger het is. Dus niet te veel denken dat je misselijk wordt ;-) en als dat wel zo is kun je er weinig aan veranderen.... het is voor een goed doel ;-) succes alvast!

Terug
Bovenaan