Uitgerekend in november

Zwangerschap vergiftiging kans ligt hoger met hoge bloeddruk. Ik heb bijna heel de zwangerschap al hoge bloeddruk. Vandaar ook de medicatie. Maar t kan ook spontaan opzetten.
Ff tip voor iedereen.... heb net huisarts gebeld omdat ik wellicht blaasontsteking heb. Kreeg behoorlijk een preek dat ik eerder had moeten bellen. En dus ook vandaag een plasje moet brengen en ni wachten tot morgen ?

Ik ga ook 6 weken van te voren met verlof, werk als verpleegkundige in de thuiszorg. Merk vooral dat de dubbele diensten goed binnenkomen en ik er wel een dag van moet bijkomen! Ben nu wel bezig om een etsy winkeltje te openen en om daar handgemaakte babyspullen te verkopen. Van achter de naaimachine zitten wordt ik nog niet moe haha.
Ik heb ook al 3x mn urine heen gebracht hoor. Uiteindelijk was het niks maar ze nemen het altijd vrij serieus als ik weer eens aan kom wachelen met mn potje :p

Haha ja idd! Wat leuk een eigen winkeltje!! 
Ze gingen t op kweek zetten want t teste geen blaasontsteking. Maar moet morgen wel ochtend urine opvangen. ( dit was geen ochtend urine)
Dus zal wel geen blaasontsteking zijn dus dat is mooi!

Ik ben 11-11 uitgerekend en hoop het te redden met 4 weken verlof voor de datum, dus nog 6 weekjes werken dat moet toch lukken Haha? Nu ik 30 week ben merk ik echt wel dat het lichamelijk zwaarder wordt, gewoon omdat Mn buik in de weg gaat zitten en draaien ik bed moet echt langzaam en niet ondoordacht. Hebben meerdere ook last van kortademigheid? Ik denk dat de baby soms hoger ligt dan andere momenten.. merkt iemand ook al het verschil in het voelen van bijv een voet of iets anders? Ik denk nu wat onderscheidt te voelen maar ben er niet zeker van haha

Hier 24-11 uitgerekend maar hoe het er Nu uitziet word ik helaas weer ingeleid ivm de extreme bekkeninstabiliteit, zoals mijn eerste dochter. Baalde er enorm van omdat ik heel graag natuurlijk wil bevallen, maar het is zo erg dat ik nu al bed rust heb met af en toe bewegen. Alles doet continue pijn, kan niet echt genieten. Met de baby gaat alles gelukkig goed en dat is het belangrijkste! Alles is hier al af wasjes al gewassen en gestreken in de kasten. Dus die 11 weekjes gaan we maar gewoon rustig door. Hier ook af en toe kort ademig. Tegen maagzuur helpt mij vla haha. Kan geen vla meer zien ?
mijn dochter is vandaag begonnen in groep drie het gaat zo snel!!

nog meer mama’s met meer kindjes ???
liefs

Ik werk tot ruim 35 weken door, officieel tot 36 weken. Het begin van mijn verlof valt namelijk in de vakantie, ik werk in het onderwijs. Dat is hierna nog 6 weken. Moet lukken! Ons voorgevoel zegt dat ze rond 38/39 weken komt, maar dat weet je nooit!

Ai dat is heftig de bekkeninstabiliteit, had je dat bij de 1ste ook?
Kortademigheid heb ik alleen wanneer ze hoog ligt. En dan ook echt zo weinig lucht dat je denkt Jezus wat is dit?
Ik voel niet door mijn buik heen of het een voet oid is. Maar heb van mezelf een vet randje dus dat zal schelen?
Wel weet ik haar houding te onderscheiden, dit doordat de schopjes echt hard gaan en het boksen iets subtieler.

Ik ben idd ook wat meer benauwd als hij hoger ligt. Merk ook wel dat ik de laatste dag wat meer moe ben. Hebben jullie dat ook? En maagzuur vooral als ik in bed lig! Heb rennies maar vast gekocht voor als het te erg word. 
Bij ons ligt boven op zolder alles opgeslagen :) A.s. vrijdag komen er spullen binnen van babypark, kinderwagen, kledingkast etc. Ben erg benieuwd! 8 oktober begint mijn verlof en dan wil ik alles gaan wassen en strijken. 
Maar eerst volgende week vrijdag nog op babymoon :) Gaan er nog meer van jullie op vakantie? Wel een gek idee, de laatste keer zonder kindje!

Terug
Bovenaan