Uitgerekend in november

Haha nou voor mijn ook geen babyshower hoor, echt niks voor ons!
ik heb vrij snel toen ik wist zwanger te zijn lijstjes gemaakt met alles wat we moeten kopen voor de baby en ook een aparte voor alles wat geregeld moet worden, zo kan ik steeds iets afvinken... maar eentje voor het ziekenhuis wat mee moet enzo moet ik nog wel maken binnenkort!

Ik had een maand geleden dat suikerdrankje. Het is even doorbijten idd, maar denk maar zo: als je het uitkotst moet je nog een keer ?. De kleding zou ik normaal niet nu al wassen, maar het kwam uit een doos en was daarom een beetje muf.. Staat jullie huid ook zo strak gespannen? Het voelt bij mij altijd als een hard opgeblazen ballon..

Idd gewoon niet denken en drinken haha
Is ook wel lekker fris als t al gewassen is! En uiteindelijk komt er wel een einde aan de was ;-)
Ja best wel! Bolle buik! Misschien omdat het de 1ste is?
Weet ook nooit zo goed of het nu een harde buik is of niet. Het doet niet zeer dus zal wel goed zijn....

Ik heb de suikertest ook gedaan. Lekker is anders maar idd verstand op nul en zorg dat je wat te doen hebt in de wachtkamer.
Overigens geen blaasontsteking maar gezien ik steken houd in onderbuik en schaamstreek, branderig gevoel en na t plassen letterlijk direct weer aandrang krijg of wat druppels verlies. Moet ik morgen in t ziekenhuis potje urine afgeven en gaan ze verder kijken.
Ikzelf dacht dat t dan gewoon bij de zwangerschap hoort? Iemand ervaring hiermee?

Ik zal morgen wat onafgemaakte naai projecten meenemen voor in de wachtkamer haha.
Ik heb soms wel dat ik een branderig gevoel in mn blaas heb hoor. Vandaar dat ik ook vaak al langs ben geweest bij de huisartsenpraktijk voor controleren van urine. Maar ze gaven aan omdat je baarmoeder op je blaas duwt dit ook een irriterend gevoel kan veroorzaken. Alleen geen last van steken.. 
Heb ook nog niet echt last van strakke huid om de buik. Wel af en toe harde buiken. Dan voelt het echt alsof ik een harde basketbal in mn buik heb zitten ?

Glucose tolerantie test overleefd! Alleen was de uitslag helaas niet goed. Nuchtere bloedsuiker was prim (4,6) maar na het drankje helaas 8,6. Dus nu dat hele traject maar in. Hopelijk kan ik het met aanpassingen van dieet allemaal redden!

Terug
Bovenaan