Uitgerekend in september 2018

Ja die laatste weken zijn echt geen pretje helaas..  Ben benieuwd wie als eerste mag..  Hier nog 3 weken voor de geplande sectio
Succes nog iedereen!

Ik ben nu ruim 36 weken en m'n buik voelt echt zwaar aan. Kindje is al ingedaald dus voel ook extra druk aan de onderkant.  Kan niet meer te lang lopen of zitten, dan krijg ik echt last van een harde zware buik. Moet dan even liggen op bed en dan wordt het uiteindelijk wel weer beter. Hebben jullie dat ook?  

@anne hier ook hoor.. kleine ligt al vanaf 30 weken goed ingedaald. Vanaf 34 weken moeten stoppen met werken omdat het lopen heel moeilijk en pijnlijk gaat. Nu 37+4 en het voelt alsof de kleine echt tussen de benen hangt. 

Het rommelt hier nu een paar dagen. Pijn word soms erger en dan zakt het weer af.. vanaf vanmiddag opeens het gevoel dat de kleine nog meer gezakt is. Het word er op het moment niet prettiger op.. van mij mag het wel gebeuren

Hoi allemaal,
Ik ben inmiddels 36+2, ben op 22 september uitgerekend.
Erg spannend allemaal, dat wachten. Ik heb af en toe harde buiken, maar voel verder nog niets. Kan nog aardig uit de voeten. 
Vluchttas ben ik afgelopen week mee begonnen, maar deze week maar eens aanvullen met alles wat nog mist. 
Succes met wachten allemaal!

Hier nog steeds hetzelfde.. af en toe gaat het flink in de rug zitten..
zit nog steeds geen regelmaat in, vandaag niet echt een fit gevoel. Vanmiddag opeens overgeven.. 
Het word er niet leuker op op het moment. Laat het please doorbreken zodat we er vanaf zijn..

Hoi!! 
Ik ben over 2 dagen uitgerekend!! 1 september tik ik de 40 weken aan! Afgezien van wat rugpijn bij lopen/staan en een gevoelig stuitje, nog nergens last van! Vandaag dus 39+5 dagen, morgen nog een bruiloft en dan écht in spanning afwachten. Kan en mag nu écht elk moment! Ik heb vooralsnog het gevoel dat de kleine geen haast heeft. ?
Nog even over voedingsBH’s: ik heb nu heel fijne van de Bonprix binnen gekregen. Setje van 3, zacht, comfortabel, betaalbaar en ook in grote maten. En oh ja, brede bandjes! Je hebt ze ook snel in huis mocht dat nodig zijn! 

Succes met de laatste loodjes allemaal!! 

@miniburgers bedankt voor de tip over de bh's ga het onthouden. Kwam ze toevallig tegen bij de Lidl die heb ik nu liggen meer zo van dan heb ik iets en zie daarna wel het makkelijke van online bestellen.
Wat spannend zo dicht tot de uitgerekende datum! Hoop zo voor je dat jullie wondertje zich snel aandiend! Hoe is het met de voorweeen of andere eventuele tekenen ? Slaap je nog wel een beetje redelijk?
Ga duimen voor je dat het maar snel mag komen!
Succes hopelijk lezen we eind deze week dat je kan genieten van jullie kleine.

Dag dames,
hoe is jullie eetlust? Ik heb echt nergens zin in..en als ik wat eet is het echt minimaal. Ben ook af en toe weer misselijk. Bah!

Terug
Bovenaan