Uitgerekend in september 2018

Hier ook nog geen teken van weeen
Wel word het steeds  zwaarder 
Ik heb volgendr week een extra groei echo om te kijken hoe die in 2 weekjes is gegroeid. Ze vind mn buik toch vrij klein en wil het even extra checken. Misschien verstop ik hem wel gewoon. 
Vorige week met dr ligginga echo liep die op schema  gelukkig. Dus een extra check is altijd fijn. 
Als blijkt dat die nu achter loopt word ik de week erna waarshijnlijj ingeleid met 38 weken. 
 Dus heel spannend ?

Hi!
Ik heb (nog) geen last van voorweeën of iets dergelijks. Zelfs het aantal harde buiken valt me reuze mee! Slapen is inderdaad wel bagger, maar alles wat ik nu ‘s nachts mis aan slaap, haal ik later op de ochtend, of overdag weer in! ?
Qua eetlust heb ik de afgelopen week juist weer goede trek, elke avond rond 18.00u moet ik gewoon eten. Ik heb een paar weken (vooral met die hitte) echt weinig tot geen eetlust gehad, maar nu gelukkig weer wel. Is maar goed ook, zo met de naderende bevalling! 

Spannend allemaal, hoor!! ?

Mijn eetlust is gelukkig nog wel goed, heb zelfs vaker zin in iets, dus dan maar extra dingen tussendoor. Probeer wel zo gezond mogelijk.  
Heb af en toe voorweeen en merk dat ik vaker naar het toilet moet voor de grote boodschap. Verder een harde, gespannen buik voornamelijk snachts en snachts misselijk en last van maagzuur.  Slapen gaat daardoor niet meer heel goed. 
Qua gevoel in mijn buik mag ze nu wel komen. Wordt nu inderdaad zwaarder . Een rondje door de supermarkt is bijna al teveel. Maarja daar heb ik helaas niks over te zeggen. 

Hier 39+2, maar hoop dat ze nog even wil blijven zitten want de rest van het gezin is herstellende van buikgriep, en ik ben als de dood dat ik buikgriep krijg en tegelijk moet bevallen ?. Voel me wel een beetje misselijk, maar weet niet of dat alles is, of het begin van hysterische buikgriep of het begin van bevalling of dat het tussen mijn oren zit...
Mijn vorige bevalling begon op 39+2...

Hier 39+2, maar hoop dat ze nog even wil blijven zitten want de rest van het gezin is herstellende van buikgriep, en ik ben als de dood dat ik buikgriep krijg en tegelijk moet bevallen ?. Voel me wel een beetje misselijk, maar weet niet of dat alles is, of het begin van hysterische buikgriep of het begin van bevalling of dat het tussen mijn oren zit...
Mijn vorige bevalling begon op 39+2...

Terug
Bovenaan