Uitgerekend in september 2021

Gefeliciteerd Cynthia!
Ik ben soms zo moe dat ik er chagrijnig van wordt. Gezellig voor de anderen, niet dus. Voor de rest valt mee, licht misselijk de hele dag, en savonds wat gevoelige borsten. 
Degenen die een echo hebben komende week succes. Hopelijk een goede uitkomst. Laat het weten. Wilde dat ik al zover was ?
 
Ah, die misselijkheid lijkt me ook heel vervelend, Daanni! En CoVo, heel begrijpelijk dat je dan het liefst de hele dag in bed blijft liggen.

Hier gaat het mentaal een stuk beter dan gisteren, mede dankzij jullie lieve berichtjes. Dankjewel dus!! Ik heb mezelf voorgenomen het mantra van CoVo over te nemen en het werkt echt. Daarnaast blijven mijn borsten gezwollen/groter en doen ze af en toe een beetje zeer. Ook moest ik vandaag een stuk met harde tegenwind en flinke kou fietsen en pfff. Haha, dat ging niet heel top. Ik ben niet de meest fitte persoon, maar ik kreeg nu amper lucht. :’)
Voor de rest gaat het prima, ik blijf positief en wacht het allemaal gewoon af. Ik las vandaag in een app dat het hartje mogelijk gaat kloppen rond dag 35 en zoveel dagen ben ik nu zwanger. Bijzonder om over na te denken. ❤️

Oja en Daanni, mijn voorgevoel dat nergens op gebaseerd is, is dat ik een zoontje krijg. Het maakt me uiteraard niks uit, maar grappig dat je zo vroeg al een gevoel daarover kunt hebben. Gisteren probeerde ik mezelf weer in een positieve mindset te krijgen door te fantaseren over de toekomst, over hoe ons kindje eruit zou zien net na de geboorte. Maar ook over hoe we met z’n drietjes op bezoek zouden gaan bij oma als hij/zij een dreumes is, etc. Ik zag constant een jongetje voor me. Wie weet!

En alle anderen: van harte gefeliciteerd!! Ik ben heel benieuwd naar de echo’s die eraan zitten te komen. Veel plezier alvast aan iedereen die deze week mag!
 
Ja leuk is dat je IkbenLisa! Daar was ik vorige week en ik ben me er de hele week bewust van geweest! Bijzonder allemaal hé. ?

Fijn dat je je weer iets rustiger voelt! Ik heb het ook nog steeds nodig hoor, het is nou eenmaal makkelijker gezegd dan gedaan om het los te laten. Ik ben jaloers op degenen die dat oprecht kunnen!

Haha ik zit zelf voortdurend aan een meisje te denken ? Geen idee waarom, misschien omdat we voor een meisje al een naam hebben waar ik verliefd op ben geworden. Maar als we samen over de kleine praten merk ik wel dat we makkelijker ‘hij’ zeggen. Het is nog zo abstract voor me, ik denk dat dat pas helemaal echt wordt als we de echo hebben gehad en ik het kleintje echt kan zien!

Wij willen het graag na de 7+3 echo vertellen tegen onze naaste familie en vrienden, maar ik twijfel of we het ook al tegen de kinderen van diegenen moeten vertellen. Die hebben een leeftijd van 5 tot 12. Ik merk dat ik daar dan toch weer voorzichtig wordt, voor het geval dat het toch nog mis gaat en het dan lastig uitleggen is. Al wil ik dit eigenlijk niet eens meer opschrijven, het gaat gewoon goed komen. ??

Maar herkennen jullie die twijfel? Hoe staan jullie hierin?
 
@CoVo, misschien kun je het eerst aan de volwassenen vertellen en dan aan hen vragen of zij het een goed idee vinden om het ook aan hun kids te vertellen? Misschien kunnen zij zelf aangeven of ze denken dat hun kinderen ermee om kunnen gaan mocht het onverhoopt anders verlopen. Of misschien zeggen ze dat je beter even kunt wachten tot 12 weken oid met het vertellen aan de jonge familieleden. Niet iets waar je aan wilt denken inderdaad! Succes!
 
Hee meiden! 
Oeh nu komt vrijdag wel steeds dichterbij voor de 1e echo ? 
Ik las op internet dat dit inwendige echo, via de vagina wordt, maar goed dat ik het even gelezen heb kun je er toch iets beter op voorbereiden mentaal hahaha
Nieuwsgierig naar ons kleine wondertje ?
 
Jaaa Krokuzzz jij bent al bijna bij je echo! Ik ben zo benieuwd naar jouw termijn ? Spannend!
Haha ik had hetzelfde, helemaal geen rekening mee gehouden dat hij inwendig zou zijn. Idd toch fijn om dat van tevoren even te weten.

Mijn laatste week wachten is ook ingegaan ?

IkbenLisa, ik denk idd dat we het op die manier gaan doen. We laten de keuze maar bij de ouders zelf.
 
Ja heel spannend, ook om te weten hoever we nu zijn. En dan willen we het weekend alvast mijn ouders en schoonouders +mij zussen  en schoonzus vertellen. En waarschijnlijk ga ik tegen 1 vriendin vertellen die zelf nu een dochtertje heeft van 6maanden :) 
En voor het werk twijfel ik nog of ik het ook al ga zeggen.. licht er ook aan hoe ik mij deze week voel op het werk. Maar tot nu toe gaat dat verassend goed 
 
 
Wat fijn dat er al deze week echo’s zijn?
Ik moet nog 1,5 week wachten maar ben zo benieuwd of alles goed zit!
Inwendige echo’s geven vaak wel mooiere beelden in het begin ?
 
Terug
Bovenaan