Ah, die misselijkheid lijkt me ook heel vervelend, Daanni! En CoVo, heel begrijpelijk dat je dan het liefst de hele dag in bed blijft liggen.
Hier gaat het mentaal een stuk beter dan gisteren, mede dankzij jullie lieve berichtjes. Dankjewel dus!! Ik heb mezelf voorgenomen het mantra van CoVo over te nemen en het werkt echt. Daarnaast blijven mijn borsten gezwollen/groter en doen ze af en toe een beetje zeer. Ook moest ik vandaag een stuk met harde tegenwind en flinke kou fietsen en pfff. Haha, dat ging niet heel top. Ik ben niet de meest fitte persoon, maar ik kreeg nu amper lucht. :’)
Voor de rest gaat het prima, ik blijf positief en wacht het allemaal gewoon af. Ik las vandaag in een app dat het hartje mogelijk gaat kloppen rond dag 35 en zoveel dagen ben ik nu zwanger. Bijzonder om over na te denken.
Oja en Daanni, mijn voorgevoel dat nergens op gebaseerd is, is dat ik een zoontje krijg. Het maakt me uiteraard niks uit, maar grappig dat je zo vroeg al een gevoel daarover kunt hebben. Gisteren probeerde ik mezelf weer in een positieve mindset te krijgen door te fantaseren over de toekomst, over hoe ons kindje eruit zou zien net na de geboorte. Maar ook over hoe we met z’n drietjes op bezoek zouden gaan bij oma als hij/zij een dreumes is, etc. Ik zag constant een jongetje voor me. Wie weet!
En alle anderen: van harte gefeliciteerd!! Ik ben heel benieuwd naar de echo’s die eraan zitten te komen. Veel plezier alvast aan iedereen die deze week mag!