Welkom Romy, gefeliciteerd! ?
Mijn kwaaltjes nemen wat toe, en dan met name helaas de misselijkheid. De rest komt en gaat een beetje. Ik heb gedurende de hele dag het gevoel dat ik gister teveel gedronken heb, als iemand dan snapt wat ik bedoel ? Misselijk, rustig aan moeten doen, wel trek dan weer geen trek, maar niet over hoeven geven. Ik eet gedurende de dag vaker nu, om m’n maag wat bezig te houden. Veel water dronk ik al, maar dat doet helaas niet zoveel. Ik hoop dat het hierbij blijft!
Lieve IkbenLisa, ik snap je onzekerheid helemaal. Maar ik wil je toch een hart onder de riem steken. Ik vind veel meer bemoedigende berichten dan berichten waarbij dit werkelijk een voorbode is dat het mis ging. Kwaaltjes zijn per dag verschillend, en het hoeft niets te zeggen. In mijn eerste week, had ik last van paniekaanvallen en heul veel angst. Mijn therapeute gaf aan dat ‘er geen morgen is’. Er is alleen maar nu. Als je opzoek gaat naar wat je nu op dit moment 100% zeker weet, is dat maar 1 ding: je bent zwanger. Alle andere gevoelens zijn mogelijkheden, kansen, angsten, maar allemaal geen zekerheid. Dat bestaat niet echt. Je bent nu zwanger, dat is wat er is. Ik ben dit als een mantra tegen mezelf gaan zeggen, en ik hoop dat het jou ook wat rust geeft. Probeer het los te laten, we gaan van het positieve uit. ? (I know, klinkt makkelijk ??
)