Uitgerekend in september 2021

En trouwens! Ik word zo gebeld door een mevrouw van Moeders voor moeders. Die zamelen urine in van begin zwangere vrouwen en daar halen ze het HCG hormoon uit. Daarvan maken ze de hormoonbehandelingen voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden (en bijv IvF of IUI doen). Het betekent dat je van week 6-16 je plas opvangt en in flessen verzamelt. Een heel goed doel dus als je nog wat wil betekenen! En als extraatje ik kreeg de vorige keer een hele mooie omslagdoek voor de baby ?
 
Moeders voor moeders is inderdaad een mooie actie KusEms. De verloskundige vroeg of ik mee wilde doen. De andere 2 keer heb ik ook meegedaan. Alleen nu nog even bedenken waar ik die flessen neer moet zetten, aangezien de oudste alles ziet en er 1x per week een gastouder in huis is ? 
 
NN Roos, fijn dat je afspraken staan! Is iets leuks om naar uit te kijken!


Ik denk dat ik er hetzelfde in sta als wat jullie zeggen vwb de erfelijkheid idd. Ik denk dat ik een kindje in het autisme spectrum misschien juist wel goed begrijp en daardoor daar een goede en rustige moeder van zou zijn. Ach het hoeft inderdaad helemaal niet zo te zijn, maar het is denk ik idd goed om er wel van bewust te zijn.

Leuk dat bij jou ook al een paar mensen op de hoogte zijn KusEms! Oh als ik jullie zo hoor kan ik echt niet wachten haha. Zou fijn zijn als je echo naar voren geschoven kan worden!

Hoe is het met iedereen?
 
Hoi allemaal,Ik ben in verwachting van ons eerste kindje. Komende zondag ben ik 6 weken zwanger. Volgens internet ben ik 26 september uitgerekend. 10 februari heb ik mijn eerste echo (spannend!!)
Woensdag ben ik begonnen voor moeders voor moeders
 
Hoe is het met iedereen? Nog last van “kwaaltjes”. Hier vieren mn darmen dagelijks feest.. zo erg dat het gisteren erop leek alsof ik al paar maanden zwanger leek. Slapen doe ik met een kersenpittenzak want door de warmte daarvan val ik nu gelukkig wel in slaap.
 
Hee. 
Mijn 'kwaaltjes' blijven tot nu toe bij kokhalzen.. soms ook overdag. En licht misselijk gevoel is ook regelmatig aanwezig. Slapen had ik van de week ook een keer wat meer moeite mee. 
 
Hi allemaal!

Hier gaat het in principe prima, alleen heb ik sinds gisteravond opeens bijna geen symptomen meer. Nu maak ik me natuurlijk meteen zorgen.. Heel vervelend, zo’n knagend gevoel. Ik had al eerder een middag minder pijnlijke borsten, maar ‘s avonds begonnen ze weer flink zeer te doen. Nu duurt het helaas wat langer. Online lees ik dat het alle kanten op kan gaan, dus ik probeer met moeite positief te blijven. Het enige wat ik kan doen is afwachten. Ik had niet veel kwaaltjes naast de pijnlijke borsten en ze doen nog een heel klein beetje zeer bij aanraking. Ik houd hoop, maar bereid me toch automatisch al voor op het ergste. Dat we al maanden thuiszitten en er weinig afleiding is helpt ook niet echt mee. ;)

Ik hoop dat het goed met jullie gaat!! En ik weet hoe vervelend het kan zijn om negatieve verhalen te lezen, dus hopelijk trekken jullie je niet teveel aan van mijn situatie, haha. De onzekerheid kan je echt opbreken!
 
Terug
Bovenaan