Uitgerekend in september 2021

Hi Steph,

Betreft Moeders voor Moeders kan je daar ook altijd nog mee beginnen bij meer zekerheid. Ik ging ook pas vanaf 11 weken meedoen :)

Alles is welkom denk ik zo!

Geniet ervan en het gaat natuurlijk gewoon goedkomen :)

 
Hoi dames!
Ook ik ben (volgens eigen berekening) 27 september uitgerekend. Morgen (OMG!!) hebben we de eerste echo in het ziekenhuis. Weer of geen weer, we gaan snappen jullie wel! We mogen in het ziekenhuis omdat we hulp nodig hadden van de fertiliteit arts dmv letrozol pillen om zwanger te worden. Daarna worden we mits het geen meerling is, overgedragen aan de verloskundige.

Fijne zwangerschap!
 
Irenee, ggefeliciteerd!
Spannend de 1e echo! Ik snap helemaal dat jullie wat voor weer het ook is erheen willen :) Veel plezier tijdens de echo. Een goede zwangerschap gewenst! 
Mijn vriend en ik hadden in gedachten dit weekend onze ouders het nieuws te gaan vertellen. Maar wij gaan toch liever niet de deur uit. En we gaan het volgend weekend vertellen :) ik ben erg benieuwd naar de reacties.
 
 
Goedemorgen, hoe gaat het bij jullie? Gisteren had ik een dagje vrij en ook meteen een slechte dag.. heel moe en regelmatig overgegeven..
Nu rustig ontbijten. En vandaag maar eens kijken op het werk hoe het gaat.
Iedereen een fijne dag
 
Ah KrokuzzzKelly, heel vervelend dat je je zo ziek voelde! Hopelijk gaat het vandaag beter!!

Hier gaat het prima, ik merk nog steeds weinig. Heb alleen af en toe gevoelige (en vooral jeukende) borsten, 's morgens ben ik een beetje weeïg en 's avonds iets eerder moe. Maar voor de rest heb ik nergens last van. Heel fijn natuurlijk, maar het maakt ook af en toe onzeker. Maarja, nog 9 dagen tot de eerste echo. :)

We hebben het dit weekend aan mijn moeder verteld en die was door het dolle. We hebben het nu alleen aan onze ouders verteld, omdat we bang waren dat ze er door omstandigheden achter zouden komen. Heel leuk om het ze te vertellen en bijzonder om te zien hoe blij ze zijn. Maar het maakt het ergens ook extra spannend, alsof je ze niet wilt teleurstellen wanneer het niet goed zou gaan. Kennen jullie dat?

En hoe gaat het met de rest? ☺️
 
Hier elke dag wel last van m’n borsten. En darmen afhankelijk wat ik gegeten heb. Van t weekend ziek geweest door uien te eten ?
Nog 2 dagen en dan hebben we de eerste echo. Kan echt niet wachten!
Bij ons weten de ouders het wel al. Vond de keren dat het mis ging het juist prettig dat ze het al wisten want je hebt dan extra steun
 
Hee, 
Vandaag ging het al stuk beter! Gewoon kunnen werken. Alleen met avond eten geen zin... Nu ieder geval kopje thee en misschien zo nog wat kleins eten.
Leuk dat jullie het al verteld hebben aan jullie ouders, Lisa en Steph :)
 
Terug
Bovenaan