Hi CoVo ik heb de 19e nu m’n echo. Ze zei dat voor de rest alles er ook uit zag zoals het eruit ziet met 6.2. M’n vruchtwater zak was ook die grootte. Als die wel op 7.4 had gezeten dan had het al slecht geweest. Omdat ik zelf erg nerveus ben mocht ik gelijk de week erop al komen(m’n bloeddruk was ook beetje verhoogd daardoor) Ze hebben zelfs nu al 4 wkn achter elkaar gepland staan dat indien nodig ik dan elke week mag komen. Mocht het toch slecht zijn as vrijdag dan schrappen ze de afspraken. Door Corona kunnen ze nu minder patiënten zien omdat het niet te druk mag zijn in de wachtkamers. Dus dan plannen ze liever vooruit.
Hoe is het nu met je bloedverlies CoVo? Ik heb het ook met de zwangerschap van m’n dochter gehad. Wel maar 1x. Toen ook gelijk echo gehad en daarmee dachten ze dat het mogelijk een 2e was die het niet had overleefd. Uiteindelijk was ook m’n placenta nog eens in 2 delen waardoor m’n dochter maar 2550 gr woog bij geboorte
Hoe is het nu met je bloedverlies CoVo? Ik heb het ook met de zwangerschap van m’n dochter gehad. Wel maar 1x. Toen ook gelijk echo gehad en daarmee dachten ze dat het mogelijk een 2e was die het niet had overleefd. Uiteindelijk was ook m’n placenta nog eens in 2 delen waardoor m’n dochter maar 2550 gr woog bij geboorte