Uitgerekend in september 2021

Hallo allemaal, 
Met mij gaat het goed. Heel de dag licht misselijk, maar als ik blijf eten en drinken dan gaat het wel. Eten koken is een verschrikking, als het eten eindelijk op tafel staat, heb ik geen trek meer. Tot nu toe nog niet overgegeven en dat wil ik graag zo houden. Vervelend om je zo beroerd te voelen op je vrije dag, Kelly. Ik krijg wel het idee dat je lichaam dat weet. Als ik moet werken heb ik nergens last van en thuis ben ik moe en misselijk. Rustig aan doen maar.
Had je een goede echo Irene? Steph ook?
 
NN Roos, 
Dat van het koken herken ik wel. Laatst ook gekookt, door de geuren die vrijkwamen moest overgeven. Die avond ook meteen geen zin meer in avond eten...
Ja op mijn vrije dag beroerd voelen is minder, maar zolang het op het werk goed gaat vind ik het prima. Mijn lichaam reageert er ook meer op zodra ik thuis ben heb ik weer meer last van misselijkheid en moe zijn. Nu ook tijd dat ik ga slapen. Gelukkig kan ik morgen weer dagje uitrusten! 
 
Ik heb inderdaad gisteren m’n echo gehad. We dachten 7.4 te zijn maar de echo gaf 6.2 aan? wel zagen we het hartje kloppen dus de gynaecoloog wil me volgende week vrijdag weer zien om te zien of het dan conform is gegroeid. Nog even weekje in spanning zitten. Gelukkig hoor je wel vaak dat in deze fase een mm al een paar dagen verschil kan betekenen dus voor nu moeten we maar even goede hoop houden
 
Oh, spannend StephD! Fijn dat jullie een hartje hebben zien kloppen, maar vervelend dat jullie nu weer in onzekerheid zitten. Hopelijk krijgen jullie gauw goed nieuws! Ik duim voor jullie.

En NN Roos en KrokuzzzKelly, die misselijkheid lijkt inderdaad lastig en vervelend! Toch bijzonder hoe je lichaam dat soort dingen af en toe ‘uit kan zetten’ als je op je werk bent bijvoorbeeld. Gelukkig maar! Een van mijn vriendinnen had flink last van misselijkheid en heeft meerdere keren moeten rennen naar de wc op kantoor toen ze zwanger was. ? Lijkt me extra stressvol als je niet thuis bent in je eigen veilige omgeving, pff.

En CoVo, hoe is het met jou? Hebben jullie de echo gehad?

Hier gaat het nog hetzelfde, vooral ontzettende honger. Ik kan soms blijven eten en dan blijf ik bijna maagpijn houden van de honger. Maar ik probeer lekker veel fruit, rauwkost en andere gezonde dingen te eten. Verder zit ik op dit moment werkloos thuis, wat aan de ene kant stressvol kan zijn en aan de andere kant heerlijk rustig. Ik probeer maar te genieten van de rust en saaiheid. :)
 
Spannend Steph, een kloppend hartje is een goed teken!
Gaat het goed met je CoVo? Ik moet zover terugklikken voor je lijstje...
Inderdaad blij zijn als het op je werk goed gaat. Lijkt me erg vervelend om op je werk steeds over te moeten geven, en je wilt eigenlijk nog niks zeggen. Succes Lisa, hopelijk vind je een goede afleiding en inderdaad gezond eten. Koekjes vind ik lekkerder maar doe me best. ?
 
 
Sorry ik ben al een tijdje niet meer in deze groep geweest!

Ik heb deze week een beetje in spanning gezeten omdat ik twee keer wat bloed verloor. Ik merkte dat als ik al onzeker ben, het forum niet altijd de beste plek is om verhalen te lezen ?

Afgelopen maandag was onze vroege echo, en vandaag hebben we een tweede extra echo gekregen om de onrust wat weg te nemen.
Gelukkig was alles in orde! Onze wormpje doet het geweldig, sterke hartslag en iedere keer helemaal op schema. We zijn 2 dagen verder dan gedacht, nu 8+2 weken!

Ik ga even teruglezen en het lijstje bijwerken. Dan reageer ik even wat uitgebreider op iedereen en voeg ik hem weer toe!
 
Oh, wat fijn CoVo! Ik moest eigenlijk best vaak aan je denken. Maar ik snap helemaal dat je af en toe even rust neemt van forums en apps als de onzekerheid toeslaat. Goed ook dat je dat kan! En heel goed om te horen dat ondanks het bloedverlies alles goed gaat!! Mijn beste vriendin had veel bloedverlies tijdens haar zwangerschap en heeft nu het schattigste ventje ooit. ? Het hoeft gelukkig niet iets slechts te zijn. Hopelijk kun je genieten van de mooie echo’s!

 
Zo, volgens mij ben ik weer bij!

Dank je IkbenLisa ? Ja ik vond het best even spannend, vooral omdat het allemaal nieuw is. Ik las overal wel dat het waarschijnlijk onschuldig was, maar om dat dan toch bevestigd te zien in een tweede goede echo was wel echt heel fijn. Ik merk dat ik er nu ook veel relaxter in sta.

Hoe is het met jou? Jouw echo komt ook al in de buurt! Spannend!

Ik las meiden over darmproblemen ??‍♀️ ik ben ook echt enorm opgeblazen. Lijnzaad helpt daartegen? Nog meer tips? Haha ik zou de hoeveelheid lucht in mijn darmen graag terugbrengen!

StephD, ik kan mee voorstellen dat het nog even spannend voelt deze week, tot de volgende echo! Heeft de gynaecoloog aangegeven dat het iets om je weer of geen zorgen over te maken? Heb je de 18e weer een echo?

Ik heb het lijstje aangepast en even op volgorde van echo's gezet. De rode data zijn inmiddels verstreken. Als jullie je nieuwe echo datum even doorgeven zorg ik dat hij weer up to date is!

Kelly bijzonder he, die echo! Ik was ook zo onder de indruk! Klopt jouw uitgerekende datum in het lijstje nog?

Iedereen die ik vergeet, sorry! Ik ben te lang weg geweest..
 
Terug
Bovenaan