Uitgerekend in september 2021

Hee.
Gefeliciteerd JenE, hopelijk heb je deze zwangerschap minder last van misselijkheid! 
Gefeliciteerd Noëlle! Goede zwangerschap, ah 1 maart is al snel over 2 weken!
Dit weekend was iedereen blij verrast :) wij hadden cupcakes gemaakt met roze/blauwe hartjes erop deze deelden we uit, mijn schoonmoeder zei oh leuk valentijns cupcakes. Dus dat was grappig. Toen pakte we de envelop erbij. En reageerden blij verrast
Bij mijn ouders/zusjes zeiden we gisteren we hebben valentijns cupcakes. En cadeau voor mijn ouders dit keer hadden we een eigen envelope en ingepakt. Mijn moeder pakte het uit en zei oh wat leuk! Mijn zusjes allemaal zo: wat is het, ze keken naar mijn moeder en weer naar de cakejes en mij aan, nee niet waar!? Ja echt waar! :) 
Morgen ga ik het ook op het werk vertellen. Dan denk ik dat ik weer beter in mijn vel zit op het werk. De laatste weken ben ik wat stiller en geconcentreerder om mijn lichaam onder controle te houden wat betreft eventueel kokhalzen/overgeven (gelukkig is dit nog niet aan de orde geweest op het werk). Maar er zal wel een last van mijn schouders vallen door het nu al te vertellen. We zijn namelijk 9 weken. 
 
Gefeliciteerd Noëlle! We lopen bijna gelijk, ik ben een dagje later uitgerekend (volgens eigen berekening, donderdag hebben wij de eerste echo). Fijn dat je weinig klachten hebt, ik ook niet! Een hele fijne zwangerschap toegewenst!

En KrokuzzzKelly, ahh zo leuk! Het vertellen aan je familie is een bijzonder moment, heel leuk dat ze zo verrast waren. ? Wij duimen dat we donderdag een goede echo te zien krijgen en dat we het daarna aan onze broers en beste vrienden kunnen gaan vertellen. Ik kijk er enorm naar uit.

StephD, inderdaad een klein meisje! Maar wat fijn dat het goed gekomen is en dat ze gezond is.

Ik merk trouwens steeds vaker dat ik aan specifieke etenswaren denk en dan zo’n blegh gevoel krijg. Niet misselijk, maar ik krijg soms de rillingen van bepaalde dingen. ? En andere dingen wil ik dan juist per se op dat moment eten (uiteraard heb je die dan niet in huis). Voor de rest ben ik voornamelijk de hele dag sinaasappels aan het eten, daar krijg ik niet genoeg van, haha. Hebben jullie al iets waar je nu meer van eet dan normaal?
 
Ja haha dat herken ik Lisa! ? Fases van een dag of een week dat ik ineens enorm zin heb iets wat ik zelden eet. Dadels waren het de eerste week, gebraden gehakt met een augurk daarna ?
Ik heb dagen dat ik de hele dag misselijk ben, zoals vandaag. En dan met koken lukt het me haast niet om het af te maken zo beroerd voel ik me. Op een gegeven moment naar het toilet omdat ik overtuigd was dat ik over moest geven, maar er kwam niks ?
Dus lig nu op bed, nadat ik de groentes van mijn bord had geprikt om toch wat binnen te krijgen ?

Ik hoop dat dit over een paar weken toch wat afzakt!

Hoe voelen jullie je?

Spannend Lisa, bijna je echo!!!

En NNRoos idd, jij morgen al! Fijn idd he, dat ze niet zo moeilijk doen over die echo's. Daar ben ik ze wel echt heel dankbaar voor.
 
Ik heb ook veel vaker een misselijk gevoel.. soms dat ik denk nu ga ik overgeven maar toch niet. Geef normaal ook niet snel over. Eten doe ik ook niet veel.. heb echt nergens trek in (voornamelijk avondeten gaat echt amper)
Enige waar ik trek in heb is eten met kaas en melk ?
 
Leuk gedaan met de cupcakes Kelly! Prima om op je werk te vertellen toch, 9 weken is best ver. Risico dat het fout gaat blijft wel, maar wordt steeds kleiner, zeker na een goede echo.
Dat eten is drama, maar wordt vast beter. Ik heb nog geen cravings, had ik de vorige keren ook niet echt. Lekker toch om iets speciaals te eten, knap je vast van op als je voor de rest zo misselijk bent.
 
Dankje CoVo
De echo was goed! Het hartje knipperde en je zag een groot rondje (buik) en een wat kleinere, het hoofdje. Armpjes en beentjes konden we nog niet zien, maar dat komt bij de termijnecho wel.
We hebben het even gevraagd en toch besloten om het vertellen nog even uit te stellen. Als onze dochter het weet, weet morgen heel de school het. Onze families zijn ook heel groot. Voorlopig dus beide ouders, mijn manager en roosteraar, omdat ik over paar weekjes niet meer op de andere locatie mag werken. Twee beste vriendinnen van mjj en 2 goede vrienden van mijn man weten het ook, maar verder nog even stil tot de termijnecho.
Daanni, heb je ook je echo gehad? Neeltje ook een goede echo gewenst. Morgen toch?
 
Datum voor de termijnecho heb ik trouwens nog niet, morgen even bellen nog. Ongeveer 3 weken.
Ik had een foutje gemaakt met uitrekenen van de datum. Ik had 9 maanden gerekend ipv 40 weken. De verloskundige zei 30 september en die ene week is dus het verschil. Had ik kunnen weten, maar ja. Een weekje later dus. 
 
Terug
Bovenaan