Uitgerekend in september 2021

Dankjewel, CoVo en Kelly! Ben heel benieuwd. Spannend!

En wat leuk dat jullie samen met vriendinnen zwanger zijn! Lijkt me heel bijzonder. En knap dat je het voor je kunt houden als je zulk nieuws krijgt, Kelly! Wow! Gelukkig is 1 maart al in zicht. ✨
 
Ja ik wil het ook maar al te graag vertellen! Maar even de 11 weken echo afwachten. En zelf ook nog van het idee blijven genieten is ook belangrijk!
Ook toevallig zeg Covo! Weet die vriendin ook dat jij zwanger bent? 
 
 
Ja na de tweede echo hebben we het tegen onze families en beste vrienden verteld. Zij was er daar een van, we zijn afgelopen zaterdag bij haar langsgeweest. Ze moest zich toen enorm inhouden niks gelijk te zeggen ?
 
Als je het nog leest Steph, heel veel sterkte! Succes met alles, hopelijk is het lichamelijk goed te doen.
Ik bid vanavond voor je ?
 
Leuk dat jullie weten dat je samen zwanger ben met een vriendin. Ik hoop ook nog op iemand uit mijn omgeving. Bij de 1e was ik tegelijk met 2 zussen. Het ene neefje is een dag ouder en het andere neefje 5 weken jonger. Bij de 2e was ik tegelijk met mn schoonzusje, de meisjes schelen 5 dagen. Als het bij allebei goed blijft gaan, is het samen opgroeien ook erg leuk. En je kunt vragen en tips uitwisselen
 
[quote quote=10411116]Ja ik wil het ook maar al te graag vertellen! Maar even de 11 weken echo afwachten. En zelf ook nog van het idee blijven genieten is ook belangrijk! Ook toevallig zeg Covo! Weet die vriendin ook dat jij zwanger bent?[/quote]
Ik moest ineens aan je denken. Weet je al hoe ver je bent??
 
Jaaa ook hier opluchting. Een goede echo gehad. Lengte kwam overeen met de termijn en alles zag eruit zoals het hoort volgens de verloskundige. Op haar woorden weinig kans dat het niet goed afloopt :)

Dacht dat ik er redelijk relaxt onder was gezien de misselijkheid en dus de bevestiging. Maar merk dat er toch een rust over me heen is gekomen :) 8 maart de termijn echo. Op de 2e verjaardag van ons zoontje. Mooi moment om zijn “kado” wereldkundig te maken aan iedereen buiten de inner circle :)
We hebben een shirtje met de tekst: every superhero needs a sidekick. Expecting September 2021

Alle dames die bijna aan de beurt zijn met een echo, geniet ervan!
 
Floor Elvira, zoals bij de 1e vroege echo van 5 februari bleek ik 8.1 weken zwanger te zijn. Zelf dachten we rond de 9weken.
Nu dus 2weken verder. En zit op week 10 van de zwangerschap. Afgelopen weekend bekend gemaakt aan ouders schoonouders, zusjes :) Die waren allemaal enthousiast maar zagen ook nog niet aankomen dus wel speciaal :) 
 
Terug
Bovenaan