Uitgerekend in september 2021

Kelly, ik heb net vandaag 2 basic zwangerschaps spijkerbroeken gekocht. Ik merk dat mn broeken, met name idd degenen met knoop, niet meer lekker zitten. Dit komt met name omdat ik mijn buik vaker uitzet als ik misselijk ben, en daardoor veranderd m'n lichaamshouding wat. Die 2 broeken komen later ook van pas, dus die kon ik maar vast hebben. Geen idee of ze nu al goed zitten, maar daar kom ik vanzelf achter ?‍♀️
 
Fijn dat beter gaat Kelly, waarschijnlijk een kantelpunt ? 
Ik voel me prima, wel misselijk maar is te doen. 
Knoopje gaat moeilijk dicht ja, heb zeker in de avond al best wel een buikje. Nadeel aan zwangerschapskleding is die buikband die er aanzit of heb je zonder gekocht CoVo? Die lijkt me nu nog niet echt nodig en teveel een buikband om is niet goed voor je buikspieren, die worden er lui van zei de verloskundige vorige keer.
Van de week ook maar vast neuzen in de kleding die ik al heb. Iets nieuws kopen is natuurlijk ook leuk.
En ik heb een medezwangere in de omgeving. Onze nieuwe buurvrouw waar het goed mee klikt. Echt heel leuk. Toen ze het vertelde, kon ik mn mond niet meer houden ? 
 
Hee NNROOS, 
Ja zeker fijn dat ik minder misselijk ben. Ik zelf vind een broek met elastische band ook nog te vroeg. Maar ik had online 1 gezien die heeft elastische stukken aan de zijkant. Denk dat ik vandaag even ga bestellen. Als vandaag na 1 dag weer normale spijkerbroek dragen, denk oke dat zit nu toch te strak. Dat is al wel handig als je nog wat hebt liggen van de vorige zwangerschap. Ik heb verder dus geen idee aangezien dit mijn 1e is :)
Fijne dag vandaag. 
 
Ja dat is waar NNRoos. Daar heb ik eerlijk gezegd niet aan gedacht.. Hmm nou misschien dat ze dan weer retour gaan ?Ik heb er een met en een zonder besteld geloof ik. En ik heb broekverbreders voor mijn normale broeken, maar die zijn nog te wijd. Tja, tot er echt een redelijke buik zit is het maar even passen en meten wat het fijnst is.


Gisteren hadden we weer een echo, en voor het eerst het hartje gehoord. Zo bijzonder. Nu ook armpjes en beentjes en al een beetje aan het bewegen. Ik vind het zo leuk om per keer te zien hoe snel het ontwikkelt!
Ze kon ook al zien dat mijn placenta zich aan de achterkant aan het ontwikkelen was, dus dat dat straks voordelig zou zijn om het kindje te voelen. Hebben ze dit bij jullie ook al gezien?

En wat leuk NNRoos, dat je buurvrouw ook zwanger is! Rond dezelfde termijn? Ja haha dan snap ik dat je niet stil kon blijven!
 
Ah, leuk dat jullie het hartje gehoord hebben, CoVo! Lijkt me heel bijzonder. En de ontwikkeling gaat inderdaad zo snel, het blijft een wonder!

En ja, dit is echt zo’n ongemakkelijke fase waarin je nog niet in zwangerschapskleding past, maar je gewone spijkerbroek zit ook niet lekker meer. Ik moet ook steeds vaker m’n knoop even losmaken, voornamelijk door alle lucht, denk ik. ? Voorlopig kan ik het nog wel doen met mijn eigen kleding, maar lijkt me een heel gedoe om fijne broeken te vinden straks!

Wij hebben het dit weekend aan onze broers, schoonzussen en beste vrienden verteld. Ze vonden het allemaal fantastisch! Was ontzettend leuk om het eindelijk te vertellen. ☺️
 
Fijn dat de echo goed was CoVo, leuk dat je het al zo goed kon zien! 
Buurvrouw is 3 weken verder, 8 september. 
Inderdaad lekker uitzoeken, we mogen weer naar de winkel dus gauw eens een afspraak maken ?
 
[quote quote=10399329]Ha Noëlle,

Gefeliciteerd!! Hoe voel je je?

Er is een ander topic over uitgerekend in augustus/september, maar die is niet heel actief, dus ik klets ook graag hier mee!

Ik ben vandaag precies 5 weken, voorlopig ben ik 24 september uitgerekend. 8 Februari staat mijn eerste echo, op 7+3.[/quote]Leuk!! Ik ben, zoals het nu lijkt (moet nog termijnecho krijgen) ook de 24ste uitgerekend!!
 
Hoi iedereen,

Ik ben ook uitgerekend in september, zoals het nu lijkt 24 september. 16 maart hebben we een termijnecho en dan hoor ik de definitieve uitgerekende datum. Stiekem hoop ik dat deze nog veranderd, ik was bij mijn zoon (nu 5) de 25ste uitgerekend, maar vanwege diabetes (type 1) wordt het kindje twee weken eerder gehaald en zou er maar een paar dagen tussen zitten..
Maar goed, we zullen zien! De eerste echo was goed en het hartje klopte goed!
 
Terug
Bovenaan