Uitgerekend in september 2021

Hi allemaal!
Wij hebben net de eerste echo gehad en alles was goed! Ik ben zo enorm blij en opgelucht, alsof ik de jackpot gewonnen heb, haha! Ik dacht 7 weken en 5 dagen zwanger te zijn en dat klopte exact met de meting. Ze hoefde ook geen inwendige echo te maken en kon meteen een kloppend hartje zien. Zo fijn! De uitgerekende datum staat nu op 2 oktober, maar aangezien in een cyclus van 26 dagen heb kan dit ook nog 30 september worden. We hebben 12 maart de termijnecho.

Een van mijn beste vriendinnen woont ver weg, dus die zie ik helaas voorlopig niet. Dus ik ga nu een pakketje samenstellen met daarin een foto van de echo. Die stuur ik dan vanmiddag meteen op. Zo benieuwd wat haar reactie gaat zijn!

Hoe is het met jullie?
 
Super fijn Lisa en Neeltje! Leuk idee met het shirtje Neeltje en ook leuk op je zoontjes verjaardag.
Ik heb termijnecho op 11 maart, ben dan precies 11 weken. 
 
Hee, 
Weer goede echo's afgelopen week lees ik; Lisa en Neeltje :) 
Bij mij gaat het de afgelopen dagen stuk beter met de misselijkheid. Waar ik vorige week en begin deze week na avond eten regelmatig moest overgeven. Is dit nu gelukkig de laatste dagen niet het geval :) Inmiddels zit ik op week 10.3. 
En ik heb het idee dat mijn spijkerbroek zodra de knoop dicht moet dat minder fijn zit. Gelukkig heb ik ook aantal pantalons zonder knoop. Dat zit wel fijner. Nu zit ik al beetje rond te kijken naar zwangerschap kleding. Wat zouden jullie daarin doen?
 
 
Terug
Bovenaan