Uitgerekend in september 2021

Ja ik! Morgen termijnecho voor échte datumbepaling, maar dat het midden september wordt is duidelijk. Nu 11+3 weken zwanger (als het goed is, we zullen het morgen preciezer horen haha)

Hoi allemaal trouwens, ik ben Lisa, 31 jaar, getrouwd met Steven en zwanger van ons eerste kindje (en eerste kleinkind van iedereen haha). Nieuw op dit forum dus nog zoekende hoe het soms werkt!
 
Gefeliciteerd DorienOm, en Lissocat!
 
Zelf ben ik ook 11.3weken en morgen de termijn echo! Ben erg benieuwd hoe het is :)  Hier verwachten we ook ons 1e kindje. En ook 1e klein kind. De beide opa's en oma's in spé, kunnen ook niet wachten om het met meer mensen te mogen delen. Ze moesten van ons nog even wachten.. 
Zelf wil ik het morgen als het verder goed gaat, ook maar al te graag mededelen aan vriendinnen :) 
 
Oohh Kelly, leuk! Gaan we gelijk op ? Spannend he! Onze ouders vinden het allemaal zo leuk, zijn er soms nog drukker mee dan wij haha.
 
Vandaag termijnecho gehad...

Helaas was deze niet goed. Er was geen kloppend hartje meer te zien en de baby was zo groot als 9 weken, terwijl ik nu 11.5 zou moeten zijn.

Dit is natuurlijk een hele grote klap voor ons, ook omdat de vitaliteitsecho met 8 weken prima was.
Ik heb vanmiddag een gesprek met de verloskundige over onze opties; afwachten, afbreken of curretage. Eerlijk gezegd wil ik er zo snel mogelijk vanaf zijn nu, het idee van een dood kindje in mn buik en deze naar buiten moeten werken met alle pijn en bloed van dien vind ik vreselijk...
 
Wat ontzettend verdrietig, Lissocat.. Ik las net ook je andere berichtje op het forum. Snap heel goed dat het lastig is om zo’n beslissing te maken, wachten, medicatie of curettage. :( Heel veel sterkte!! ❤️
 
Terug
Bovenaan