Uitgerekend in september 2021

Hoi Allemaal,

Vandaag hadden wij de laatste groei echo, morgen 35 weken en dan is het echt aftellen.. hij is al goed ingedaald en ligt klaar voor de bevalling.
Ik merk dat nu we naar het einde gaan het toch allemaal wel wat spannender wordt..
Vooral het stukje: hoe gaat het beginnen? Herkennen meerder van jullie dat?
 
Noellekaa,
Heel herkenbaar, de vraag- hoe zal het gaan beginnen. Hier inmiddels alweer 37.1 en vlucht koffer staat klaar. Maar als alles goed gaat is de planning om thuis te bevallen. Wat ik ook wel erg spannend vind. Nu maar afwachten wanneer het moment daar is... 
 
Hee.
Even een mededeling. 1 vriendin van mij is bevallen van dochtertje Milou. 
Nu hebben mijn vriend en ik dezelfde naam voor onze dochter in gedachten. Nu is het zo dat we elkaar niet super vaak zien. Maar om alsnog bij dezelfde naam te blijven voelt voor mij best dubbel. Mijn vriend vind dat we bij deze naam moeten blijven.. je hebt er dan ook al klein beetje een band mee en gevoel erbij.
Wat ik nog zou willen veranderen is de schrijfwijze: Miloe/ Myloe.
Hoe denken jullie erover? 
 
Wat een lastige situatie! Ik zou doen waar je je zelf goed bij voelt. Als je elkaar niet heel veel ziet zou ik heel eerlijk ook gewoon de naam Milou houden. Het is tenslotte een hele leuke naam!

Succes met jullie keuze!
 
Hee.
Bedankt voor je reactie!
Ja besloten om toch gewoon voor de naam Milou te gaan. De naam voelt ook al zo vertrouwd terwijl de kleine meid nog veilig in de buik zit. 
Verder is hier alles nog rustig. Ben benieuwd wanneer ze zich meldt.
 
 
Vervelend zelfde naam, zou ik niet heel leuk vinden maar zou inderdaad wel bij je gekozen naam blijven, daar ben je al zo aan gewend.
Deze week hard gewerkt en alles staat klaar! Blijft inderdaad spannend hoe en wanneer het gaat beginnen, maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. As maandag 37 weken dus vanaf die datum mag het lekker thuis. Ben benieuwd...
 
Hee,
oh ook spannend. Je wil dus ook thuis, Roos? Ja ik vind het ook vervelend dezelfde naam. Maar mijn vriend zei ook al als we gaan veranderen speciaal voor hen, is dat niet logisch. Want inderdaad je hebt al helemaal een gevoel bij de gekozen naam.
Ook succes met de laatste loodjes!
Groetjes ?
 
 
 
Spannend, de laatste loodjes! Allemaal heel veel succes de komende weken. ❤️

Leuke naam, Milou! Snap dat je even ging twijfelen, maar inderdaad heb je toch al een gevoel bij de naam. Ik zou ook niet meer willen wisselen!

Ik heb vandaag officieel mijn eerste dag verlof, ben nu 36+3. ☺️ Gek idee! We hebben afgelopen donderdag een succesvolle versie gehad, hij lag al weken in stuit (met één voetje in mijn bekken). De optie op thuis te bevallen in bad ligt nu weer op tafel, ik was me al helemaal aan het voorbereiden op een keizersnede. Maar het is even afwachten of hij blijft liggen. Hij is ontzettend druk, dus bij elke beweging denk ik ‘oooo blijf liggen’. ? We gaan het zien. Anders is een tweede versie nog een optie.

En die druk op mijn blaas heb ik ook (sinds de versie). Merk sowieso nu steeds weer iets meer kwaaltjes. Ben heel blij dat het werken nu klaar is en ik me echt kan gaan focussen op de voorbereiding!

Ben benieuwd welk kindje zich als eerste gaat melden! Succes allemaal! ?
 
Terug
Bovenaan