Uitgerekend in september 2021

Ja leuk idee covo een lijstje! 
Mijn app zegt als uitgerekende datum iets van 6 september. Maar laat deze datum eerst maar staan. Maandag ga ik naar een verloskundige bellen voor afspraken en dergelijke. Spannend! 
 
 
Ja haha ik dacht ik doe jouw datum maar een beetje in het midden ? Ik ben heel benieuwd wat er uiteindelijk komt te staan!
 
Hi Dames,

Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben vandaag 5 weken zwanger van ons 1e kindje. Al wel een miskraam gehad helaas, dus heel spannend nu weer.
Ik heb al wel wat last van misselijkheid, moe, hoofdpijn, buikkrampen, rugpijn en mijn borsten beginnen nu gevoelig te worden.

Ik zit in ivf traject, nog meer medisch of allemaal zelf?
Ik heb 8 februari de 1e echo en ben voor nu volgens de berekening 25 september uitgerekend
 
Hee allemaal,
Leuk om al jullie verhalen te lezen! Ik heb de eerste echo al gehad en ben nu 6+5. Gelukkig een kloppend hartje ?. Ik ben 14 september uitgerekend!
 
Gefeliciteerd Hym en Y Bas!

Wat leuk Hym, wij lopen bijna gelijk op qua datum en we hebben de echo op dezelfde dag. Spannend! Ik heb geen ervaring met een medisch traject. Hebben jullie een pittige reis achter de rug?

Wat fijn dat je een goede echo gehad hebt Y Bas! Je bedoelt 14 september denk ik hé?

Leuk dat het zo’n gezellig groepje aan het worden is! Ben heel benieuwd om alle ervaringen te volgen.
 
Hi Allen! 
gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik ben nu zelf ook 5 weken zwanger en volgens de berekening 25 september uitgerekend. 
Heb al een dochter die geboren is 24 september 2019. Voor die zwangerschap 3 miskramen gehad  over 3 jaar tijd dus we dachten als het nu weer lang duurt kan het geen kwaad om al te beginnen..en dus gelijk zwanger. 
Heb al wel veel klachten. Heb ook pds waardoor mn darmen echt van slag zijn en ik veel buikpijn heb. 11 februari een echo in het ziekenhuis. duurt echt nog lang 
 
Gefeliciteerd Y bas, StephD en Hym!

Wat vervelend dat je zo’n last van buikpijn hebt, StephD. En jemig, drie miskramen - dat is niet niks. Veel sterkte, hoop dat je je gauw iets beter voelt!

Vandaag heb ik de verloskundige gebeld voor mijn eerste echo, deze staat nu gepland op 18 februari. Spannend! Ik ben heel benieuwd.
 
Terug
Bovenaan