Uitgerekend in september 2021

Vandaag de CB weken indicator gedaan. Deze geeft aan dat bevruchting langer dan 3weken geleden is. Er staat 3+ zwanger ?
En gisteren mij via online aanmeld formulier aangemeld bij verloskundige. Misschien ga ik straks nog even bellen of de aanvraag is aangekomen
 
Ah IkbenLisa, wat fijn dat de afspraak staat! Aftellen!

Gefeliciteerd StephD! Welkom!

Krokuzzz, dat kon ook haast niet anders haha. Maar toch fijn om even te zien staan! Ik heb je datum toch naar 6 september gezet. Ben benieuwd wanneer je je echo mag hebben! Dat zal niet lang duren!

Ik heb het lijstje weer even bijgewerkt. Ik hoop niet dat jullie dat vervelend vinden hoor, anders gewoon zeggen!

Hoe voelt iedereen zich deze week?

Ik was dit weekend zaterdagochtend goed misselijk en duizelig, en dat trok weg na een paar uur. Ik hoop eigenlijk dat misselijkheid minimaal blijft. De rest, m’n rug, borsten, moe en buikkrampjes kan ik wel mee dealen.

Ik merk dat ik niet kan wachten het te zeggen tegen mensen! We wachten tot de vroege echo, maar het liefst zou ik nu al een aantal mensen bellen haha

 
Oke. Ik kreeg telefoon terug van de verloskundige praktijk waar we ons hadden ingeschreven. Zij verwees ons door naar andere dichtsbijzijnde praktijk. Deze kan ik helaas vandaag niet bellen :( die zijn telefonisch bereikbaar van dinsdag tot en met donderdag..... Dat is stom! 
Dan morgen onder werktijd maar even bedenken dat ik daarheen ga bellen.. dan weet ik ook pas meer 
Met mijn kwaaltjes gaat het redelijk. Af en toe kokhals neigingen. Daar blijft gelukkig bij. Verder met rug en borsten nog geen klachten :) 
 
CoVo, geen probleem hoor - het lijstje! Alleen maar leuk (en handig!).

En Krokuzzz, ah balen dat je weer een dag moet wachten. Hopelijk ben je gauw aan de beurt voor een echo! Wordt het lastig om tijdens werktijd te bellen of werk je thuis?

En ik voel me prima eigenlijk! Ik heb iets langer dan een week gevoelige/pijnlijke borsten, die werden gistermiddag eventjes minder pijnlijk - dus ik schrok meteen. Irritant dat je meteen kan gaan stressen. Maar ‘s avonds deden ze weer flink zeer en nu nog steeds. Schommelingen schijnen er bij te horen, heb het meteen even gevraagd toen ik belde voor de afspraak. Voor de rest word ik alleen een mini beetje misselijk als ik honger heb, maar voor de rest nog helemaal niet. Fingers crossed dat dat zo blijft!
En ik word standaard rond half 6 wakker omdat ik moet plassen (plus allerlei intense dromen!). Allemaal dingen waar prima mee te leven valt. ;)

En CoVo, ik snap je helemaal!! Wij wachten ook, maar ik kan niet wachten om het te gaan vertellen!
 
Hallo allemaal, allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik ben rond 15 sept uitgerekend. Ik lees al even mee met jullie berichten maar zelf reageren was er nog niet van gekomen. Ik ben helaas erg moe, hele dag en nacht misselijk en hoofdpijn. Dit samen met werk in combinatie met ons zoontje van bijna 1 vind ik deze zwangerschap nu even pittig. Iemand tips? Ik hoef niet overgeven maar wel hele tijd dat gevoel. Ik kan ook alleen maar aan hartig eten denken zoals spek en ander warm vlees. Herkent iemand dit?

Ik wacht inderdaad ook nog met vertellen ook al wil.ik het zo graag delen. Ik heb 16 feb de tien weken echo.
 
Lisa, ik ben morgen op het werk. Tussen de middag ga ik altijd bij ouderlijk huis lunchen. Dan ga ik even bellen. Hopelijk kan ik dan snel een afspraak inplannen :) Maar dan moet ik even kijken dat niemand mij dan afluistert... Want voor het gezin wil het ook nog even geheim houden.
En ik herken ook wanneer je juist trek hebt in eten dat ik dan ook klein beetje misselijk gevoel heb.
Gefeliciteerd daani, heftig dat je je momenteel niet zo goed voelt.. hopelijk gaat het snel beter! 
 
Zal trouwens proberen jullie namen te onthouden met de berichten erbij. Zijn er nog best veel. Gelukkig is het lijstje hieronder (of hierboven) met naam en datum wel heel handig.

Is bellen in de badkamer geen optie? Zeg dat je je even moet opfrissen oid. Neem aan dat je ouders dan niet meeluisteren.
 
Gefeliciteerd Daanni! Wordt dit je eerste echo, of heb je er al een gehad? Vervelend dat je je zo slecht voelt! Misselijkheid is zo vervelend. Onhandig ook als je het idd nog even stil wilt houden!

Haha IkbenLisa ik herken wat je zegt over schrikken bij verminderde zere borsten zo goed ? Een warme douche zorgt er ook voor dat het tijdelijk een stuk minder is ? Ik merk wel dat ik iedere dag al iets relaxter ben dan de dag ervoor. Het wordt iets normaler en ik ben er steeds iets minder mee bezig. Of meer bezig met de toekomst, dus vertrouwen heb.

Wat jammer Krokuzz! Waarom werd je doorverwezen? Haha het is ook wel weer spannend om morgen stiekem te moeten bellen.

Ik voeg voorlopig het lijstje steeds wel toe aan mijn berichtjes, dan is hij nooit ver weg!
 
Terug
Bovenaan