Uitgerekend in september 2021

Jeetje dat is ook niet niks covo! Ik vind het echt heel spannend om nu weer zwanger te zijn idd.. ik hoop dat die angst dat het mis kan gaan een beetje weg gaat zakken.. is dat bij jou al wel gezakt covo? Of ook nog niet?
 
Gefeliciteerd lala-land en jullienne! 
 
Ja gelukt met bellen! Omdat ik waarschijnlijk al iets verder ben in zwangerschap wilde ze ook niet lang wachten volgende week woensdag is er telefonisch intake gesprek. En vrijdag 5 februari de 1e echo, waarschijnlijk dan met 9 weken denk ik! Spannend dan wordt het ook wat realistischer en echter :)
Wij zijn ook nog manieren aan het bedenken om het tegen ouders/schoonouders en zussen te vertellen. De vriendengroepen willen we wachten tot we iets verder zijn
 
 
Gefeliciteerd allen!
Wat een hoop meiden die ook een miskraam hebben meegemaakt!
Ik heb zelf de 1e keer een missed abortion gehad(wel vrucht zakje geen vrucht), 2e keer gestopt met groeien met 6 wkn (deze beide keren curretage gehad) en laatste miskraam met 6 wkn ineens spontaan. Half jaar later toen zwanger van mn dochter en met 6 wkn ook beetje bloed. Bleek niks te zijn! Kreeg toen wel echt super vaak echo’s wat echt wel hielp.
Nu pas eerste echo met bijna 8 wkn.. kan zowat niet wachten!
We hebben het wel al aan onze families verteld aangezien mn stiefvader op sterven lag en we graag wilde dat hij het alsnog zou weten. De rest komt pas na de 12 weken denk ik zo
 
Wat een heftige verhalen zeg. Hopelijk blijft het dit keer goed gaan en hebben we in september allemaal een gezonde baby!!
Ik voel me prima CoVo, alleen héél moe en af en toe beetje misselijk. Vorige zwangerschap kwam ik er achter dat het bij mij hielp om veel te drinken, dan was ik minder misselijk.
 
Hoi dames!

Gefeliciteerd allemaal!
Ik klets (maar lees) ook graag mee! Ben stiekem jaloers op al die “snelle” echo’s! Ik kan niet wachten. Helaas pas mijn eerste echo op 17 februari en voor nu uitgerekend op 25 september
 
Woohoo Krokuzz superfijn! Lekker snel ook! Ben zo benieuwd hoe ver je bent haha. Merk je dat je gevoel veranderd? In het begin gaf je aan dat het nog moest indalen en je nog niet echt merkte heel blij te zijn, is dat nu anders nu het wat echter wordt?


StephD, wat zal jij geschrokken zijn toen je in je vorige zwangerschap ineens wat bloed verloor. Fijn dat dat een gezond meisje geworden is! Merk je dat je deze zwangerschap alsnog angstig bent vanwege je eerdere ervaringen, of dat je juist ook vertrouwen hebt vanwege je gezonde zwangerschap?

Fijn NN Roos, dat je je goed voelt. Dat moe herken ik, en ik begin steeds iets vaker ietsje misselijk te worden. Ik ga jouw tip gebruiken, genoeg drinken. En regelmatig iets kleins eten helpt ook toch?

Hai Neeltjeee! Je bent erbij, gezellig! Ik weet niet meer wie, maar iemand in onze kinderwens 2021 groep zei tegen mij dat ik iedere week iets moest proberen te vinden waar ik naar uit moest kijken, zodat er steeds maar een week voorbij hoefde te gaan. En dat werkt! Ik zoek in alles momenten om naartoe te leven. Heel Jip en Janneke haha. Daarom o.a. vind ik de lijstjes ook zo leuk, ik vind het leuk ook mee te tellen naar jullie afspraken.
 
Haha wat slim Covo!

Ja miss komt het ook omdat ik al grote stappen heb gemaakt. Mijn ouders t nieuws verteld en een vriendin. Maar ook op t werk zou ik binnenkort starten met een training die 8 maanden duurt... waar ik me dus ook voor moet afmelden. Niet netjes voor andere kandidaten dat ik een plek bezet houd, wetende dat ik de training niet af kan ronden. Mede door al die bekendmakingen duurt de echo des te langer ?

Maar goed... heb er alle vertrouwen in dat t goed komt... en dan maakt t ook niet uit als je het vroeg verteld hebt... ik ga nadenken over kleine activiteiten ?
 
CoVo, je bent een goede gespreksleider haha ? leuk dat je een lijstje bij houdt, erg handig.
Deze weken duren lang idd Neeltjeeee, je wil zo graag vertellen en je voelt nog niks, behalve wat klachten. Goeie tip CoVo, om per week te kijken!
Kleine beetjes eten helpt idd tegen misselijkheid.
 
Terug
Bovenaan