Woohoo Krokuzz superfijn! Lekker snel ook! Ben zo benieuwd hoe ver je bent haha. Merk je dat je gevoel veranderd? In het begin gaf je aan dat het nog moest indalen en je nog niet echt merkte heel blij te zijn, is dat nu anders nu het wat echter wordt?
StephD, wat zal jij geschrokken zijn toen je in je vorige zwangerschap ineens wat bloed verloor. Fijn dat dat een gezond meisje geworden is! Merk je dat je deze zwangerschap alsnog angstig bent vanwege je eerdere ervaringen, of dat je juist ook vertrouwen hebt vanwege je gezonde zwangerschap?
Fijn NN Roos, dat je je goed voelt. Dat moe herken ik, en ik begin steeds iets vaker ietsje misselijk te worden. Ik ga jouw tip gebruiken, genoeg drinken. En regelmatig iets kleins eten helpt ook toch?
Hai Neeltjeee! Je bent erbij, gezellig! Ik weet niet meer wie, maar iemand in onze kinderwens 2021 groep zei tegen mij dat ik iedere week iets moest proberen te vinden waar ik naar uit moest kijken, zodat er steeds maar een week voorbij hoefde te gaan. En dat werkt! Ik zoek in alles momenten om naartoe te leven. Heel Jip en Janneke haha. Daarom o.a. vind ik de lijstjes ook zo leuk, ik vind het leuk ook mee te tellen naar jullie afspraken.