Uitgerekend januari 2017

Hallo dames.

Mag ik mij hier ook melden? Wij zijn rond 13januari uitgerekend van ons eerste kindje.

Ik ben vooral erg moe en wanneer ik onvoldoende eet heel erg misselijk, dus goed blijven eten.

vandaag gesprek gehad met moeders voor moeders waar ik maandag mee start.

9juni een intake gesprek bij de verloskundige

Ik kijk uit naar alle ervaringen en verhalen

Van harte gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren!

De groep is inmiddels flink gegroeid, al zijn er volgens mij ook enkelen die zich alleen aangemeld hebben en verder niks meer gepost?

Tsja.... iets in je maag hebben werkt idd wel het beste.... maar ik vind het wel heel moeilijk om te gaan eten als je zo vreselijk misselijk bent. Ik kan dan bijna niet doorslikken en alles staat me dan ook tegen.

Lust momenteel eigenlijk alleen water en droge crackers....

Vandaag gaat het trouwens tot nu toe wel.... was van plan om de huisarts te gaan bellen om iets voorgeschreven te krijgen tegen de misselijkheid. Maar wacht denk ik toch nog even.

Nog een week en dan de eerste echo!

Heb er zo'n zin in!

jojo80. Idd hier ook echt misselijk en duizeligheid. Kan gewoon niet meer. Alles wat ik eet komt weer terug. ( 1x brood en water) niets is lekker en meteen overgegeven.

Vandaag ook ziek moet gaan melden op mijn werk. Als het gevoel heb om flauw te gaan vallen. Betekend ik niets voor mij werk en collega's. Heel vervelend allemaal.

Hoop deze periode snel voorbij is.

Wil zo graag genieten van mijn zwangerschap en voorbereidingen, gewoon geduld hebben dames. Kunnen niet anders het is een periode die wij moeten doorstaan :)

Tips: the van organic lemon en ginger van clipper.helpt tegen misselijk of chupa chips lollies, havisten tablet help tegen zuur en vieze smaak ik de mond.

Succes allemaal

Hallootjes allemaal,

Als eerste allemaal van gefeliciteerd! En dat alles goed mag verlopen.

Spannend weer!

Hier mogen spruit nr 4 verwachten in januari. Ik heb 2 jongens van 10 en 14 en mijn vriend een dochter van 10, dus dit is echt een kadootje als alles goed mag blijven gaan.

De jongens wonen bij ons en onze meid is er om het weekend!

Heb maart m'n spiraal laten verwijderen daarna een week ongesteld en vervolgens niets meer.

Heb 13 mei positief getest, vorige week bij de vk geweest en aanstaande maandag voor de eerste echo om termijn te bepalen....zelf denk ik nu rond de 6 a 7 weken te zijn.....nog erg pril dus....

Hoi iedereen!

Mijn eerste berichtje hier.. Gisteravond twee positieve testen en vanmorgen een positieve test. Twijfel hoe lang ik ben, want ik heb 22 maart mijn laatste normale menstruatie gehad. Ook nog 23 april maar die was eerder (4 dagen eerder) en lichter en het voelde anders.. Als ik ervan uitga dat 23 april wel echt mijn laatste menstruatie was, dan heb ik aankomende zaterdag pas mijn NOD. Maar ik heb al ongeveer zes weekjes symptomen (uitgeput, misselijk, gevoelige borsten, verticale streep onder navel) dat ik het idee heb toch al verder te zijn. Van de week maar even de vk bellen. Ik ben trouwens 23 en dit is mijn eerste zwangerschap. Kan het nog steeds niet geloven en ben erg onzeker!

Groetjes

Gefeliciteerd voor de nieuwe groepsleden!

Ik heb gisteren een hele mooie echo gehad, 7w4d en een mooi hartslagje mogen horen en zien, voelt zo onwerkelijk, de kleine is 1,2 cm groot, dat is al 3x groter dan de laatste echo met hartslag voor de miskraam vorig jaar, de gyn ziet het heel positief in, daar vertrouwen we dan maar op, al zijn we nog voorzichtig positief.

Hoe is het met jullie dames?

Wat leuk om alle nieuwe verhalen weer te lezen en helemaal leuk...

@ Sisa78... Ook iemand die een samengesteld gezinnetje heeft en dus bij-elkaar-opgeteld het vierde kindje verwacht! Want in dat schuitje zit ik dus ook!!!

Vandaag ben ik weer flink beroerd... terwijl ik gister bijna nergens last van had ( en me dan gelijk weer zorgen ga maken of het nog wel goed zou zitten.... ben nou eenmaal de jongste ook niet meer) Heb gister zelfs nog M&M's gegeten! Hahaha vandaag crackers en water en beetje fruit soms...

@jojo80. Ja dat klopt, leuk om te lezen idd dat er nog iemand is...! En het meteen zorgen maken als je je even anders voelt, dat herken ik hoor!! Zal blij zijn als de echo heb gehad maandag....zodat ik met eigen ogen gezien heb dat alles okay is....... want eerlijk is eerlijk.... ook ik val niet meer onder de jongste haha

Terug
Bovenaan