Uitgerekend januari 2017

Hallo

Ik ben Linda 26jr

en wij verwachtte ons 3e kindje. Spannend weer en volgens berekening 18jan uitgerekend.

Oudste is 3jr en jongste 1.5jr

Onverwacht eerder dan gepland maar zo welkom

Do 2 Jun eerste echo bij gynaecoloog.

Ik ga even bijlezen...

Wat zijn er al best veel dames ziek..

Bloosje 18.

WhatsApp inderdaad makkelijk ik heb alleen geen fb

Vanwege verleden.

Ik zou graag wel in de groeps app willen. Is dit mogelijk

Hai aanstaande mama's

wat leuk dat jullie allemaal in verwachting zijn, wij verwachten rond 12 januari ons 2e kindje. We hebben al een zoon van 2 jaar en 8 maanden.

Is er een Facebook of Whatsapp groep? Zou het iig leuk vinden!

Verder erg moe en misselijk, 's nachts slecht slapen en veel plassen!

En natuurlijk allemaal gefeliciteerd!!

Hallo dames,

Ik weet sinds vrijdag officieel dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. 31 januari dus de uitgerekende datum. Al veel mensen in onze omgeving weten het al omdat we een bijzonder traject hebben moeten doorlopen. Maar nu dus in een poging gelukt! We zijn door het dolle heen! Leuk om hier mee te lezen en praten, ookal is er dus een grote kans dat het een februari kindje wordt ;)

Hallo dames,

Ik weet sinds anderhalve week dat ik zwanger ben. Zoals het er nu naar uit ziet ben ik 20 januari uitgerekend. 14 Juni hebben we de eerste echo. We hebben al een zoontje van 14 maanden. Ik voel me al goed moe en ben behoorlijk misselijk. Tijdens de vorige zwangerschap was ik tot de bevalling misselijk. Hopelijk duurt het nu wat korter. Leuk om ook jullie ervaringen te lezen.

Welkom nieuwe zwangeren onder ons! Jullie zullen een van de laatsten zijn die zich hier aansluiten, aangezien we da uit gaan komen in februari.

Ik heb vanmiddag ein-de-lijk de eerste echo bij de gyn. Kijk er enorm naar uit. Heb me gister en vandaag ziek gemeld omdat ik zo vreselijk misselijk ben. Verdraag alleen nog maar water en een droog crackertje...

Vanmiddag ook maar even met de gyn overleggen wat wijsheid is.

Zijn er al meer dames die inmiddels een intake of echo hebben gehad???

Terug
Bovenaan