Uitgerekend januari 2017

Wat leuk! Alle nieuwkomers gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

<span style="line-height: 1.5;">@jojo80</span>

Wij hebben gister de eerste echo gehad, mag over 3 weken weer!

En we hebben het hartje zien kloppen

Hoi Dames, hoe gaat het met jullie?

Bij mij is de misselijkheid nu ook begonnen, met 8,5 week pas, had gehoopt dat het aan mij voorbij zou gaan. Ik voel me best beroerd deze week. Ook heb ik een vervelende aanwezige rugpijn net onder mijn schouderbladen, geen idee waar het van komt of dat het kwaad kan, ik wil het even aan kijken en anders toch even overleggen met de gyn aankomende maandag als ik op controle moet.

Gelukkig gaan we veel leuke dingen doen, aankomend weekend lekker naar een festival, ff afleiding dus, hopelijk werkt het weer mee. Nu nog anderhalve week aftellen tot we vakantie hebben, aan het einde van de vakantie zitten we eindelijk op 12 weken en gaan we het goede vrienden vertellen en de broers en zussen. De rest willen we het pas met 16 weken laten weten zolang er nog niks van mijn buik te zien is tenminste. De aanstaande opa's en oma's weten het al.

Hallo allemaal :)

afgelopen maandag een positieve test in mijn handen, en na een berekening kom ik uit op eind januari, dus kan ik me ook melden in dit topic :)

ik was op huwelijksreis in Thailand, en daar al over tijd, 2 testen gedaan maar negatief. Had wel wat vage klachten maarja, dat kon ook aan de spanning van ons huwelijk en de warmte van Thailand liggen.. Voor de zekerheid thuis ook nog maar gedaan, maar verwachtte er niks van. Had toch een positieve uitslag, geloofde het niet dus nog een test gedaan en ook positief!

22 juni eerste afspraak bij de VK. Heel onwerkelijk allemaal.. Merk dat het wel fijn is om er met anderen over te kunnen kletsen, aangezien we het nog voor ons houden tot zeker de eerste echo..

dus ik klets met jullie mee :)

Hallo allemaal,

Ook ik ben zwanger!!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. En ook ik wil mij graag aansluiten bij de groep van Januari! Ik ben uitgerekend op 22 Januari 2017, van ons eerste kindje.

De test gedaan op 23 mei en die gaf vol overtuiging zwanger aan. Pas 28 juni de eerste echo en ik kan niet wachten!

Op dit moment in de ochtend heel misselijk ook al een paar keer overgegeven, ik probeer het maar te zien als een goed teken.

Ik moet ook zoals vele veel naar de wc en ben toch iedere keer een soort opgelucht als ik niks vreemds zie, ben na al dat lezen over miskramen daar wel een beetje bang voor. Ik hoop dat wel elkaar veel kunnen steunen deze spannende tijd!

Hoi hoi!

Gister een kloppend hartje gezien bij de gyn!!!!! Zoooo blij en mijn berekeningen van 8 weken zwanger klopten precies!

Nadeel is dat ik een cyste op mn eierstok heb van zo'n 5x5 cm.... Deze cyste is waarschijnlijk zwangerschap gerelateerd en in de meeste gevallen verdwijnt ie weer vanzelf. Voor de zekerheid over 3 weken terugkomen om te kijken hoe het dan met de cyste staat. Als ie gegroeid is zal ie operatief verwijderd moeten worden rond de 14de week. Maar laten we maar uitgaan van het positieve en verdwijnt ie vanzelf.

Heb van de gyn tabletjes gekregen tegen de extreme misselijkheid. En joehoeeeee!!!! Vanmorgen voor het eerst weer es normaal 2 beschuitjes gegeten met een kopje thee. Wat een heerlijk gevoel om je weer wat fitter te voelen.

Gisteren mijn schoonouders verteld dat ze weer opa en oma worden en vanavond mijn eigen ouders. Helemaal leuk!

@Nathalie, ja heel fijn dat het hartje klopte... en idd hoop van harte dat die cyste vanzelf verdwijnt. Even zitten lezen op inernet en daar lopen de verhalen erg uiteen... dus word ik ook niet heel happy van..

Wa leuk trouwens dat je tijdens je huwelijksreis zwanger bent geworden. Helemaal volgens het boekje. hahaha

Vanmiddag mij ouders ook verteld. Die waren helemaal door het dolle heen hahaha.

Terug
Bovenaan