Uitgerekend januari 2017

Hoi Meiden,

Ik ben als het goed is nu 6 weken en 1 dag zwanger, maar zeker weten doe ik het niet.

Ik ben 25 mei 2015 gestopt met de pil en mijn menstruatie kwam nauwelijks op gang. Blijk ik pcos te hebben. Bij de fertiliteitsarts geweest en medicijnen gekregen. Samen met het mijden van zo veel mogelijk suiker, stress en (koe)zuivel ben ik nu toch zwanger.  Het was nog wel een verrassing, we hadden het nog niet zo snel verwacht nadat ik in februari ben begonnen met dit traject.

Morgen mag ik voor een echo naar de gynaecoloog. Heel fijn. Ben benieuwd. Ik zou ook 7 weken zwanger kunnen zijn, maar volgens mij heb ik mijn eisprong gevoeld op 3 mei. Dus waarschijnlijk ben ik 24 januari uitgerekend.

Leuk dit forum en deze topic :). Fijn om al jullie verhalen te lezen.

Jojo, niet teveel op internet lezen, meestal staan daar zulke enge verhalen..  En ja zeker volgens het boekje tijdens de huwelijksreis. We zijn halverwege de cyclus pas begonnen, symbolisch eerste keer na het huwelijk. En dat is waarschijnlijk meteen raak geweest.. Mijn menstruaties zijn al jaren niet helemaal zoals het moet, ben dan ook al jaren bang dat het moeilijk zou gaan worden.. En dan nu ineens meteen raak, sta er nog steeds van te kijken..

heb overigens weinig symptomen, niet misselijk of overdreven moe.. Wel zware borsten en ineens geen zin meer in wijn en koffie.. Iets wat ik normaal erg graag drink ;-)

Hoi!

Ik ben nu 8.1 weekjes en verwacht mijn eerste kind. Ben heel erg benieuwd naar m'n eerste echo, maar zal helaas nog wel even moeten  wachten.

Heb verder niet echt duidelijke symptomen behalve oververmoeidheid dus de onzekerheid blijft aanhouden!

Leuk om hierbij aan te mogen sluiten

Ik ben vandaag 5 weken zwanger wat betekent dat ik op 2 februari ben uitgerekend. Volgens mijn eigen administratie. Dat kan dus maar zo januari worden, vandaar dat ik hier ook mee ga lezen.

Oh, en uh, SPANNEND!!!

Hallo allemaal!

Allereerst gefeliciteerd! Wij verwachten 06-01-2017 ons 3e wonder. helaas is het tussendoor 2x al vroeg misgegaan dus vind het errug spannend eerste echo was positief maar het echte genieten moet nog een beetje beginnen. Leuk om hier lekker mee te lezen met iedereen.

Succes!

Digna

Hi, jippie ook wij zijn zwanger van de 1e.. vorige week een eerste echo gehad met 6 weken omdat ik al onder behandeling in het ziekenhuis was.. De 22e de eerste afspraak bij de vk..

Leuk om al deze vrolijke verhalen te lezen!!

Terug
Bovenaan