Uitgerekend januari 2017

Jojo fijn hè kloppend hartje ook hier vandaag een kloppend hartje gezien 6.4wk nu vroeger dan verwacht maar dat mag de pret niet verstoren. Zijn we gewoon Langer zwanger

Wat leuk om te lezen nathalie.

ook onze eerste is een mexico (huwelijkskindje)de tweede een Grieks kindje en dit wordt toch n Nederlandse

Ik mag de 24e weer om een echo.

Super om te lezen dat de eerste echo's allemaal goed zijn.

Sommigen hebben wel al een heel vroege echo ( 6 weken!)

Wat is daar de reden van?

Hier begint, ondanks de medicatie, de misselijkheid er een beetje tussendoor te komen. Niet zo erg zoals het was.... maar echt fijn voel ik me toch weer niet...

Ik tel echt af tot ik een week of 13 ben... dan wordt het gelukkig echt beter is mijn ervaring! Hahahah. nog even afzien

@jojo80 ik krijg zo'n vroege echo bij de huisarts, die man vindt dat heel leuk om te doen, haha. Hij begon er al over toen ik mijn spiraaltje liet verwijderen. Ik ga met 7 weken en vind het heel fijn om dan (als het goed is) al een hartje te zien. Is wel geruststellend. Krijg er de week er na 1 bij de verloskundige.

Ik ben vandaag ziek wakker geworden, wat een verschrikking. Misselijk en duizelig, niet normaal. Lig inmiddels al bijna 2 uur plat op mijn rug met mijn voeten omhoog crackers te eten, haha. Ik hoop dat het niet zo blijft, dan wordt het een heel zwaar eerste trimester.

@jojo80, ik heb gisteren al mijn vierde echo gehad, ben nu 9,5 week, alles zag er heel goed uit, wel moet ik rustig aan doen in deze zwangerschap. Ik heb de vroege en vele echo's omdat ik twee keer een miskraam heb gehad met ongeveer 11 weken, beide keren groeide de kindjes veel te langzaam, maar groeide de placenta en vruchtzak enzo wel gewoon, vandaar dus de extra controles. Gelukkig zag het er gisteren zo goed uit dat ik van de gyn terug onder controle mag bij de verloskundige.

Hoi hoi

@Vera, spannend zeg als het al 2 keer met 11 weken mis gegaan is. Wel fijn dat je nu terug mag naar de VK. Dat geeft de burger ook weer moed!

Ik heb gister intake en echo bij de VK gehad. Alles was ( weer) keurig. De VK kon de cyste, die de gyn vorige week zag niet vinden.... dus dat lijkt positief!

Over 2 weken weer een echo bij de gyn en een paar dagen later ook nog weer bij de VK. Leuk! Zo vaak even kijken.

De medicatie tegen de misselijkheid helpt redelijk goed. Nog wel eens een weeïg gevoel, maar kan redelijk normaal weer eten gelukkig

Hallo allemaal!

Vorig jaar een miskraam gehad, dus nu steeds erg gespannen en zenuwachtig. Inmiddels 7 weken en twee dagen zwanger en op 14 juni eerste echo! Spannend! Ik ben 23/24 januari uitgerekend.

Ben ook snel misselijk en enorm opgeblazen. Hele buik doet pijn als ik eet (of te laat eet). Hoe doet iedereen dat op z'n werk? Ik zag al een paar dames daarover vertellen. Ik vind het echt zwaar en dan werk ik ook nog gewoon zittend :).

Nog een vraagje: hoe kan ik mijn username aanpassen?

Hallo allemaal,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben vandaag precies 10 weken en 5 januari uitgerekend. Ik heb op 31 mei de eerste echo gehad waarbij we het hartje hebben gezien en gehoord. Dat vond ik zo'n mega mooi moment.
13 juni dan de termijnecho. Erg veel zin in!

Terug
Bovenaan