Uitgerekend januari 2019

Hoi allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik ben 3 januari uitgerekend. @RoweDj, ik wil graag deelnemen aan de facebookgroep! als je je naam geeft zoek ik je op!
 
Voor degene die meewillen doen aan de geheime fb groep, ik ben lid van de fb groep die besloten (mama's uitgerekend in Januari 2019) is. Als je daar bij de leden kijkt zie je mijn naam we staan. Als je me een verzoek stuurt voeg ik jullie toe aan de groep! Dat is denk ik de makkelijkste weg omdat ik liever niet mijn naam op deze site zet.. Ik zie de verzoeken wel verschijnen
 
Groetjess Rowe d J 
 
Hetzelfde hier, ik zou graag meldingen krijgen voor dit forum, moet nu steeds zo ver scrollen. 
Ik sluit me over een paar weekjes graag aan bij de Facebook groep, als het iets meer bekend is. Je weet maar nooit ;)
 
Hi!
Ik heb mij aangemeld voor de besloten facebook groep. Want ik hoop natuurlijk dat het kleine garnaaltje gewoon blijft hangen en dat wij gezamenlijk allemaal eind dec begin jan mama worden!!
@ Gebruiker10075377 wat super tof dat je na 1,5 jaar een positieve test hebt. Gefeliciteerd! Ik heb ook zo lang moeten wacht. Die aankomende 8 maanden vliegen zo voorbij!
 
Iedereen gefeliciteerd ?? 
Wij hebben 24mei de intake en eerste echo. Ik ben zo benieuwd vooral omdat ik helemaal geen kwaaltjes heb. Behalve moe.  Bij me eerste kindje had ik meer kwaaltjes en nu dus niks.  Ben blij als ik straks de kleine gup kan zien 
Ik heb het al aan mijn moeder verteld vooral omdat ik het er dab met iemand over kan hebben en willen het 26mei aan de rest van de families vertellen 
Die Facebook groep lijkt mij ook wel erg leuk ?
 
 
 
Hoi dames, 
Van harte gefeliciteerd allemaal! :D Wat onwijs bijzonder is het toch! Ik ben op 5 januari uitgerekend. Een zwangerschap heeft lang op zich laten wachten ivm endometriose. Ik zou binnenkort een kijkoperatie krijgen, maar nu ben ik dus zwanger en in de zevende hemel! Door die endometriose maak ik me wel heel veel zorgen.. Gaat het wel allemaal goed? Wat als.... wat als, wat als? We hebben zoveel tegengeslagen gehad, dat mijn angsten groot zijn. 
Ik kom ook graag in contact met zwangere vrouwen, die zijn uitgerekend in januari 2019. Ik wil pas na de echo deelnemen aan de besloten Facebook groep. Zijn er wellicht wel al vrouwen die het leuk vinden contact te hebben via bijv. What app? Ik kom zelf uit Nijmegen, zou helemaal mooi zijn als vrouwen uit die regio hier aanwezig zijn :D 
Geniet van jullie zwangerschappen meiden! 
 
Sorry voor de 3 boodschappen achter elkaar! T leek net of ie m niet verzond.... en verwijderen lukt niet haha 
 
Terug
Bovenaan