Uitgerekend Januari 2022

Wij hebben 1 juni de eerste echo!
Ik heb het nog niet verteld maar gaan het wel zondag tegen beide opa’s en oma’s vertellen op Moederdag. Verder vertel ik het een goede vriendin daarna ook. We delen alles samen dus niet zo’n zin om overal om heen te draaien en mocht het mis gaan zal ze een enorme steun voor me zijn.
Bij mijn vorige zwangerschap gewacht tot de eerste echo, maar vind ik nu nog zoooooo lang duren. Hou ik niet vol ;-)

Wij hebben het nog niemand verteld. Wij wachten tot we onze eerste echo hebben gehad. Duurt nog maar 2 weekjes... haha.
Maar dat is altijd leuk om zulk nieuws naar buiten te brengen!
Wij hebben onze eerste echo 20 mei. Dan ben ik volgens mijn berekening 7w1d.

@Poni, je hoort regelmatig dat vrouwen tijdens de zwangerschap wat last hebben van (oud) bloedverlies, maar het is natuurlijk niet prettig. Helaas heb ik er zelf ook mee te maken gehad. Begon voor NOD al, toen kwam het rond 6 weken weer terug en rond 9 weken is het toen mis gegaan. Ik wil je niet bang maken, maar wilde het toch even zeggen. Hoop dat het bij jou gewoon goed zit en dat je straks een goede echo hebt! Fijn dat je die iets naar voren hebt kunnen halen.
Ik ben gebeld en heb 31 mei de eerste echo. In ieder geval tot die tijd houden wij het voor onszelf. 
Moeders voor Moeders wil ik zeker aan mee doen, maar ik wacht eerst de echo af. Vorige keer was ik al aangemeld, maar ging het dus toch nog mis.
Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie al last van klachten?

Dat van moeders voor moeders heb ik hetzelfde idd. De laatste keer heb ik maar 1 week meegedaan, en toen kreeg ik een miskraam. Dus wij wachten ook sowieso eerst even de eerste echo af. Daarna kan het altijd nog.

Klachten heb ik nog niet echt. Alleen licht gevoelige borsten en heb het heeeeeeel koud. Maar that's it

Wij hebben het ook nog niet verteld en wachten nog af tot de eerste echo op 7w5d. Iedereen in onze omgeving weet wel van de miskramen af, dus ze weten dat we er mee bezig zijn, maar gelukkig krijgen we daardoor ook nooit onhandige vragen of opmerkingen, dus dat scheelt!

Terug
Bovenaan