Uitgerekend Januari 2022

Ik slik wel multivitamine voor zwangeren. Werd mij ook aangeraden door de verloskundige zodat je zeker weet dat je alles binnen krijgt.

zo dames ! heb een lijstje gemaakt,.zie bovenaan. wie ik vergeten ben, meld je dan even, ? en van 2 wist ik de datum niet.
leuk leuk! we volgen elkaar achter elkaar op.

@poni ja ik val in die risicogroep ivm mijn ziekte van bechterew. reuma ziekte.
heb vandaag gemaild naar verloskundige, morgen bel ik de gynaecoloog voor info en daarna de ggd voor info en weeg ik alles af.
ze zeggen en schrijven dat je wel veel zieker kan worden van corona en zwanger zijn, zei de verloskundige ook. en tot nu toe piep ik er tussendoor maar zal je zien nu met zwanger zijn niet.. maar een miskraam door vaccineren wil ik ook niet. dus moet t afwegen.

en vertellen.. tegen wie en wanneer..
ik heb t aan fam al verteld.. kon t niet meer stil houden en zie ze teveel daarvoor haha.
en als t fout is kan je ook even bij ze uit huilen.

Ik ben nu wel overgegaan op zwanger vitamines. Maar eigenlijk alleen, omdat ik de foliumzuurtabletjes bijna op had.

@mama poekie, je hebt de echo data erin gezet. Leuk, dan kunnen we dat heel makkelijk bijhouden wie wanneer is. Top.

Ik slik foliumzuur en vitamine D.
Op een goede vriendin na hebben wij nog niemand niks verteld, willen wachten tot zowizo na de 1e echo of tot 10 a 11 weken. Maar weet niet of ik dat ga volhouden haha.

Terug
Bovenaan