Uitgerekend Januari 2022

ik slik ook alleen foliumzuur met vitamine d in één. gewoon van kruidvat merk.

potje van mama compleet kost handen vol geld. 15 of 18 € en kruidvat 3€ zoiets haha
en mij is gezegd dat dat goed is ??

Ik ben vorige week nog gevaccineerd met Janssen (die ze niet aanraden bij zwangerschap...) en ik had gisteren een positieve test... Ik had niet verwacht dat het deze ronde raak zou zijn, dus heb geen moment aan de vaccinatie getwijfeld. En nu... nu vraag ik mij of of het kwaad kan.

Hallo,

Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap!

Hier een trotse mama (38jr) van een tweejarige dame.

Volgens de berekening ben ik 5 dagen voor NOD.
Vanmiddag heb ik toch maar een test gedaan omdat ik al twee weken erg (en anders) moe ben en zeer gevoelige dames heb.
En het was een knal test. Deze was (nog) niet verwacht ?
Gelijk maar een CB test gedaan en die geeft 3+ aan.

Ben nu wat in de war omdat ik vorige maand negatief getest heb en ongesteld ben geweest. Volgens de CB zou ik meer dan 5 weken zijn, wat niet klopt volgens mijn berekeningen.
Ik wacht de eerste controle wel af (moet nog een afspraak maken) en dan krijgen we vast antwoord.

Nu dus een tweede kindje op komst.
Ik merk dat het nog even moet landen hier.

Ik slik de zelfde foliumzuur met vitamine D pillen als Mama Poekie, van de Kruidvat. Ik heb het tot nu toe alleen 1 vriendin verteld.
Wij willen wachten tot de eerste echo. Sommige vriendinnen weten dat we wel bezig zijn. En mijn ouders weten van de vorige miskraam. Maar die verwachten nu echt niet dat het nu alweer raak is!
Ik wilde wachten met een afspraak maken bij de verloskundige tot na het weekend, maar ik ga nu toch morgen bellen. Ik ben al de hele week misselijk, heb moeite met eten, ben heel moe, snachts last van onrustige buik/darmen en gevoelige tepels. Een hele waslijst vol. Vandaag ook nog eens met werken heel flauw geworden, stond gewoon te trillen. Trok volgens mijn collega's helemaal wit weg. Voor morgen maar even ziek gemeld (op aandringen van collega's). Zelf ben ik er niet zo van om mij snel ziek te melden.

Wat leuk dat er al zoveel berichten zijn! Heb al 3 keer een bericht getypt de afgelopen dagen, maar met 2 ukkies lukt het blijkbaar niet om het bericht af te maken, haha!

Ookal is het mijn 3e zwangerschap, ben ik nog steeds bezorgd en iedere keer opgelucht dat er niks geks te zien was na een wc bezoek. Af en toe een krampig zwaar gevoel in m'n buik. Maar verder voel ik me niet echt zwanger. De misselijkheid was na een paar dagen weer weg. Het enige verschil is dat ik het ontzettend koud heb de hele tijd en zo'n jeuk.... Super raar, dat had ik de vorige keren totaal niet.
Ik ben ook echt al ontzettend aan het groeien. Dus m'n plan om het pas te vertellen als we het geslacht weten gaat niet helemaal lukken denk ik, haha!
Zijn er meer met gekke symptomen of die al aan het groeien zijn?

Mijn eerste echo is 3 juni pas. Duurt lang!

Hoi hoi dames, 

ik sluit ook graag aan! Heb op 29 april 5 dagen voor NOD positief getest! Ben nu na mijn berekening 4 weken en 2 dagen zwanger!! 

Testjes lopen mooi op! 31 mei hebben we de eerste echo! Vk zegt dat ik ron 11 januari ben uitgerekend. 

Terug
Bovenaan