Lieve allemaal, even niet meegelezen afgelopen twee dagen. Dus een kleine update vanaf hier. Gisteren de eerste echo gehad en yay, het vruchtje zit op de goeie plek! Alleen, nu komt het, ik had heel erg gerekend op een hartje en die zagen we nog niet. De vk vermoed (omdat ik nog geen normale cyclus heb kunnen opbouwen) dat mijn vruchtbare dagen net iets later waren en ik dus iets minder ver ben. Dit is heel goed mogelijk! Ik dacht zelf dat ik gisteren 6+4 was, maar de vk dacht eerder 6 á 6+2. En hier waarom ik dat even moest laten bezinken; dit was ook zo met mijn eerste miskraam. Daar was het wel dat ik 8 weken hoorde te zijn maar het vruchtje het termijn van 6 weken had. Nu zijn twee weken ten opzichte van twee dagen veel meer, maar je kan je voorstellen dat ik niet echt heel erg gerust ben gesteld. Nieuwe echo is op 24 mei en dan moet ik meer zekerheid krijgen. Ik probeer positief te blijven en te denken; zolang ik me goed voel en geen bloedingen of kramp heb zit het goed! Maar de realiteit is dat ik er best wel even van moest slikken. Hopen dat het goed gaat verder!