Uitgerekend Januari 2022

Hoi meiden, ik ontdek nu pas het forum in de app hier. Ik heb ook een verzoekje gestuurd in de fb groep ❤️ ik denk dat ik 9/1 ben uitgerekend maar heb mijn eerste echo pas op 28/5 dan weet ik wat meer.

Hoi allemaal!

Hier ook een positieve test in onze handen (op Moederdag ?) en klets graag met jullie mee! Heb me ook aangemeld voor de FB groep.

Ik ben 36 jaar en al moeder van twee jongens (3 en 1,5). Na wat twijfel toch de knoop doorgehakt en voor de derde gegaan, geen tijd om ons te bedenken wat het was al de eerste keer raak ? nu natuurlijk hopen dat alles goed gaat!

Hoi allemaal,
Toch leuk om ook andere moeders hier te spreken die in dezelfde maand uitgerekend zijn! Ik ben zwanger van ons 2e wonder en ook uitgerekend in de eerste week van januari als mijn berekening klopt. Spannend allemaal! :) ik testte ongeveer 1,5 week geleden, knalpositief!
Tot nog toe weinig symptomen.. Wat meer afscheiding, last van mijn darmen en soms wat gevoelige borsten. Oh en sinds een paar dagen kan ik soms overvallen worden door vermoeidheid maar dat is met vlagen.
Maar de vorige keer werd ik pas misselijk rond de 7/8 weken dus het kan nog.. Hoop van niet natuurlijk. Maar goed, kwaaltjes zijn vaak ook weer een goed teken hé!
Groetjes! 

Lieve allemaal, even niet meegelezen afgelopen twee dagen. Dus een kleine update vanaf hier. Gisteren de eerste echo gehad en yay, het vruchtje zit op de goeie plek! Alleen, nu komt het, ik had heel erg gerekend op een hartje en die zagen we nog niet. De vk vermoed (omdat ik nog geen normale cyclus heb kunnen opbouwen) dat mijn vruchtbare dagen net iets later waren en ik dus iets minder ver ben. Dit is heel goed mogelijk! Ik dacht zelf dat ik gisteren 6+4 was, maar de vk dacht eerder 6 á 6+2. En hier waarom ik dat even moest laten bezinken; dit was ook zo met mijn eerste miskraam. Daar was het wel dat ik 8 weken hoorde te zijn maar het vruchtje het termijn van 6 weken had. Nu zijn twee weken ten opzichte van twee dagen veel meer, maar je kan je voorstellen dat ik niet echt heel erg gerust ben gesteld. Nieuwe echo is op 24 mei en dan moet ik meer zekerheid krijgen. Ik probeer positief te blijven en te denken; zolang ik me goed voel en geen bloedingen of kramp heb zit het goed! Maar de realiteit is dat ik er best wel even van moest slikken. Hopen dat het goed gaat verder!

Hee mamalou,

Ik kan me voorstellen dat het wel even schrikken is. Je hoopt toch een hartje te horen.
Maar zoals je verloskundige al zegt misschien toch iets te vroeg een echo gedaan en heb je de 24e gewoon een mooie echo met een goed kloppend hartje ☺️

Er is ook een Facebook groep aan gemaakt. Kom je daar gezellig verder kletsen?

Ik mag me hier ook melden, gister een positieve test (of 3 eigenlijk haha). Als ik het zelf uitreken ben ik op 20 januari uitgerekend, ik heb 4 juni een echo dus wellicht wordt die datum nog een beetje anders. 
Leuk om hier mee te lezen, ik zal ook op zoek naar de Facebook groep :) 
Kwa klachten viel het nog mee maar ben vandaag zo duizelig dat ik amper durf te lopen.. nu ben ik snel duizelig met wat spanning dus kan ook door de spanning komen natuurlijk. 

Terug
Bovenaan