Uitgerekend Januari 2022

Ik gebruio Gravitamon! Gebruikte ik de vorige zwangerschap en na de bevalling ook niet mee gestopt ivm borstvoeding dus gebruik het nu al  zeker 2,5 jaar ?!

Ik gebruikte vorig jaar gravitamon maar werd daar erg misselijk van. Ik slik nu Zwanger essentials van Essential organics. Daar zit ook actief folaat in, vit D, b12, vit. C en ijzer. Ze zijn wel wat aan de prijs, maar er zitten geen kunstmatige vulstoffen in.

Ja ben altijd erg tevreden over Vitakruid! Heb daar ook de magnesium van. Slikken jullie ook visolie? Vorige zwangerschap en BV periode extreem vergeetachtig. Iemand tips?

Hallo dames. Ik heb op moederdag positief getest... Ik hoop dat dit een geluksbrenger is. Uitgerekend op 12 januari (volgens mijn eigen berekening). Op 3 juni mijn eerste echo enz. Ik geloof dat ik komende vrijdag op 5 weken zit... maar het is de eerste x dus wat week ik er van.... kwaaltjes geen idee... rommelende darmen soms steekjes.. niet altijd eetlust... duizelig en soms ineens warm ( of hoort dit niet in het rijtje thuis.) Nog kei onzeker over wat allemaal komen gaat. Ik hoop dat het allemaal goed zit.. we zijn ruim een jaar bezig geweest.. Ik weet dat dat voor sommige niet lang is maar om mij heen was iedereen poef zwanger... voor iedereen hier een fijne zwangerschap. Ik hoop dat dit forum ons helpt.

gefeliciteerd en welkom!
en dat op moederdag, een mooie kadootje kan je niet krijgen dan ?

de symptomen die je noemt horen echt wel in het rijtje thuis ?
die komen bij mij ook voor.
hier nu 5.5 week. en de symptomen nemen nog steeds toe ?

we hebben een Facebook groep aangemaakt, met de dames van deze groep en kletsen daar ook. wie wil mag zich aan sluiten dus als je wilt ?
naar beneden scrollen dan vind je de link vd groep. overigens volledig privé!! niemand ziet dat

Terug
Bovenaan