Uitgerekend Januari 2022

Dankjewel voor je berichtje Mama Poekie, ik ben weer even uit de Facebook groep gegaan omdat er voor mij een bekende bij zat en ik wil het nog even voor mezelf houden. Als ik het mijn ouders verteld heb kom ik weer terug ?

JanHagel 

Ik heb dat vermoeden dus ook. Dus hou mij hier lekker schuil. Hopelijk wordt er hier ook nog een beetje verder gekletst. Hoe gaat het met jullie? Ik voel mezelf eigenlijk prima, beetje futloos dat wel. Maar naast dat mijn borsten praktisch een cupmaat zijn gegroeid tot nu toe weinig symptomen. En dat wil je toch graag eh? Gek hoe dat werkt! Eerst wil je zooo graag zwanger worden en dan wil je ook het liefst bevestiging in alle vormen en maten wanneer het is gelukt. Ik de tel echt de dagen af naar de 25e voor ons (datum 1e echo), zo spannend!

Haha ja echt vreemd is dat idd, je wil vanalles voelen zodat je weet oké de hormonen doen z’n werk. Zo had ik gister echt een slechtere dag, was moe, futloos, raar gevoel in mn maag geen eetlust wel kokhalzen van geurtjes en gedachten aan eten maar niet misselijk ofzo, heel vreemd. Vandaag weer super goed. Dus gaat op en af! Ik tel ook de dagen af naar de 26e, gaat veeel te langzaam voor mijn gevoel !

Heel herkenbaar, ik heb zelf bijna geen kwaaltjes en vind dat aan de ene kant fijn, aan de andere kant ook eng. Zeker omdat ik ook wat bloedverlies had gehad, en ik nu dus zelfs ben gaan twijfelen of ik überhaupt wel zwanger ben (had 3 dagen na het lichte bruine bloedverlies een test met 2-3 weken dus ik zal wel echt zwanger zijn).
Ik heb ooit eerder een prille zwangerschap verloren dus vind het sowieso spannend en het aftellen naar de echo (28 mei hier) vind ik dramatisch langzaam verlopen.

Ook ik heb helaas al wel eens een prille zwangerschap verloren en na 3 jaar in een fertiliteitstraject hoop ik zo dat alles goed zal gaan. Maar dat hoop ik natuurlijk ook voor jullie allemaal! 

snap ik helemaal! niks is verplicht. en anoniem hier blijven mag ook! ?

herken het helemaal. ik moet nog 2 weken wachten op mijn 1e echo. en het duurt verschrikkelijk lang! ook ik voel de hormonen goed werken maar ben tegelijkertijd ook super onzeker of alles wel goed gaat! want je leest somt ook teveel nare verhalen wat je allemaal op jezelf gaat betrekken. vanacht schoot ik dus om 4u wakker en ben lichtelijk wel in paniek gegaan, met tranen toe. de angst sloeg me om me hart.. gewoon van onzekerheid.. of alles wel goed gaat.
en dan duren de dagen zooooo lang.
maar ja niks aan te doen. mezelf herpakt vandaag en het beste van mn lichaam hopen.

Terug
Bovenaan