Uitgerekend Januari 2022

Ik wacht inderdaad ook nog even met facebook, vind het allemaal net te spannend nog. Kom er straks graag bij!
Ik ben volgens eigen berekening op 15 januari uitgerekend. De eerste echo staat op 16 juni gepland en dat voelt nog schrikbarend ver weg!
Qua klachten voelt het nu weer iets rustiger, op de enorme vermoeidheid na. Waar ik dan ook weer zenuwachtig van wordt, een beetje gammel zijn voelde toch ook wel als bevestiging..

Gefeliciteerd aan alle nieuwe dames in de groep!

Hier vanochtend nog even heel blij. De clearblue gaf vorige week 2-3 aan en vandaag 3+ ? Vorige keer liepen de testen niet goed op en werd het een vroege miskraam. Dit geeft nu toch een beetje hoop dat mijn Hcg hoger wordt.
Nu ook meer klachten dan vorige keer dus hoop echt dat het goed zit!

Gefeliciteerd allemaal, ook ik sluit me graag aan. Ik heb vandaag een cb test gedaan en kreeg als uitslag 2-3 te zien. Als het goed is, is mijn uitgerekende datum 20-1-2022.

Hahaha! Ik herken zoveel stomme kwalen uit m'n vorige zwangerschap. Het is 10.50 's ochtends en ik zit wat chips naar binnen te stouwen. Had ik zo'n zin in! Hallo hormonen. ? Heel eerlijk ben ik totaal niet bezig met de zwangerschap overdag. De dagen vliegen voorbij met een hbo studie, werk en een 6 maanden oude meid. Heel anders dan de vorige waarbij ik letterlijk de uren aan het aftellen was!

Hoi iedereen, Fijn om alle zwangerschapsverhalen te lezen, veel herkenning! Ik ben morgen precies 6 weken zwanger. Ik heb last van zeer gevoelige borsten en heb al drie dagen heel licht bloedverlies (bij afvegen), dat baat mij wel zorgen, maar ik probeer positief te blijven. Morgen mag ik een vevroegde echo doen. Het is mijn eerste zwangerschap en ook zeer gewenst.  

Gefeliciteerd allemaal! ?

En Sanae; Wat spannend zeg! Veel succes morgen bij je eerste echo. Fijn dat je een vervroegde echo krijgt. Ik duim voor je! ?

Terug
Bovenaan