Uitgerekend Januari 2022

Dankjewel dames❤️

Jaa ik vond het een heel bijzonder moment, en was op slag verliefd. Ik vond het jammer dat de arts niet even stil stond met het apparaatje, toen ik het hartje zag kloppen. Alles was zo gehaast. Ik heb daarom ook gevraagd om bij een andere locatie mijn volgende echo af te laten nemen. 

Wat leuk, gefeliciteerd ! Ik ben er sinds woensdag achter dat wij ook een kleintje krijgen! Onze eerste allemaal spannend maar volgens de berekeningen 12 januari uitgerekend en 1 juni onze eerste echo! 
Super spannend en nog zo onwerkelijk allemaal!
Maar hoop dat alles goed gaat!

Gefeliciteeeeerd allemaal! Afgelopen maandag had ik na 11 maanden een positieve test in handen, wauw! 27 mei staat de eerste echo dus 2 weken wachten valt reuze mee, dat lukt wel. ?

Verder weinig last van kwaaltjes (enkel moe en gevoelige borsten), dit is mijn allereerste zwangerschap & ik ben nu 6 weken zwanger gerekend vanaf de eerste dag van m’n laatste menstruatie. Het is ZO lastig voor ons te houden aangezien we nu al zo blij en trots zijn. ?

Gefeliciteerd Carmen! Het wachten is gelukkig beloond!! Wat fijn dat je over 2 weken al terecht kunt, hoef je iig niet heel lang te wachten ?

Ik heb gisteren nog een test gedaan met de wekenindicator om te checken of het omhoog ging en ja! Stond nu op 2-3 weken dus morgen ga ik ook de verloskundige bellen ?

Hoi allemaal!
Wat super leuk om allemaal te lezen en zo herkenbaar!
@CarmenM hier precies hetzelfde, na 11 maanden vorige week zaterdag ook een positieve test! Ik ben echt door het dolle heen en wil het het liefst de hele dag van de daken schreeuwen. Maar toch nog even geduld, 4 juni eerste echo. Super spannend allemaal!
Succes allemaal en natuurlijk gefeliciteerd ?

Gefeliciteerd allemaal dames! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het al van de daken af wil schreeuwen. Wij hebben het nu met een selectief groepje om ons heen gedeeld en ik merk dat de drang om het aan iedereen te vertellen nu een stuk kleiner is. Bedenk jezelf of je het ook zou delen als het niet goed gaat!

Hier voel ik me goed, nog geen gekke krampjes of bloedverlies. Ik ga ervanuit dat het dus goed zit (so far). Nog een weekje wachten en dan hebben we de tweede echo. Hopelijk meer duidelijkheid dan. Heb ook geen flauw idee hoe ver ik nu ben, ongeveer 7 weken denk ik? Gek dat het me niks uitmaakt zolang ik maar geen bloedverlies heb. Dat was bij de eerste wel anders! :p

Verder doe ik alle dutjes lekker mee met onze kleine meid, daardoor hou ik ook meer energie. Ook fijn voor de vent, want dan heeft ie 's avonds nog wat aan me haha!

Terug
Bovenaan