Uitgerekend Januari 2022

Moe valt wel mee. Ik heb het idee dat ik mijzelf iedere dag anders voel. En dat vind ik lastig. Wat is nou 'goed' en wat niet. Wordt er heel onzeker van. Nog een week tot de 1e eerste echo.

Ik zal mij hier ook eventjes op aanmelden.
Gistern positief getest. Laatste menstruatie starte op 2april (vanaf toen niemeer gestart met de pil)
Ik dacht dat ik donderdag een positieve ovulatie had maar omdat ik gisteren nog positief bleef heb ik dan maar een zwangerschapstest gedaan knalde goed uit.

Ik wacht nog even af om afspraak te maken. Kzal dat woensdag eens voor bellen. ?
Het zal ons 2de kindje zijn.

Nx van symptonen. 
Ik heb wel in die weken toen ik wachte op mijn menstruatie 2x bruin verlies gehad. Ma ik dacht dat dit ng mijn lichaam is die aan het ontpillen is. Daarna wat pijn in onderbuik (mss me eierstokn) maar dat trok ook terug weg. Totaal niet verwacht dat het zo snel ging gaan. En me vriend ook niet. 

Alleen maar fijn en leuk dat het zo snel gelukt is! Zelf hebben wij 3 jaar in een fertiliteitstraject gezeten waarvan 1 miskraan in jan 2020 bij 8 weken zwangerschap. Daarom wordt ik alsmaar zenuwachtiger voor de eerste echo en twijfel ik inmiddels aan zo'n beetje alles. Gelukkig heb ik de eerste wachtweken naar de echo toe mijzelf nog redelijk rustig kunnen houden. 

Dag allen. Ik geloof dat ik hier ook mag aanschuiven :)

Ik heb al twee prachtige kindjes en weet nu sinds gisteren dat ik weer zwanger ben. Erg prik nog. Volgens mij ben ik rond 23 Jan uitgerekend.
Deze zwangerschap voelt als een cadeautje. Voor mij eerdere zwangerschappen heb ik medische hulp gehad en ik had al niet meer verwacht dat ik het zonder zou kunnen. Maar blijkbaar toch. Zo blij mee!

Gefeliciteerd aan iedereen en veel geluk!

Hallo allemaal!
Na mijn eerste IUI op 30 april, had ik afgelopen zaterdag 15 mei, een positieve zwangerschapstest. Op 2 Juni mijn eerste echo, dus als alles goed is, verwacht ik mijn eerste kleintje rond 22 Januari 2022.
Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!!

Hallo allemaal,

Gisteren de eerste echo gehad omdat ik twijfels had hoever ik was.
Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger en vermoedelijk half januari uitgerekend.
Nu over een aantal weken weer controle in het ziekenhuis.

Terug
Bovenaan