Uitgerekend Januari 2022

Ja was heel blij met de echo, dit omdat ik niet zeker wist of ik nu 9 of 5 weken zou zijn.
Het was even spannend maar er was een blaasje vocht met iets erin te zien.
Verloskundige zat nog even te denken aan een missed abortion omdat ze 9 weken in het hoofd had. Toen ik aangaf dat de twijfels er waren over hoever de zwangerschap is, zei ze dat het passend is bij een prille zwangerschap van een week of 5.
Over een aantal weken zien we dus of er groei is en wat zou het mooi zijn dan een ieniemini mensje en kloppend hartje te zien.

Ik mag mij ook aansluiten. Na een vroege miskraam in december hebben we gisteren positief getest?. Het streepje was erg duidelijke en de CB gaf ook zwanger aan. Heb nu al meer symptomen dan de vorige keer. Wel nog steeds erg spannend en bang bij elk krampjes dat ik voel dat het mis gaat. 10 juni hebben we een vroege echo...duurt nog lang :(. Volgens mijn berekening zou ik rond 24 januari uitgerekend zijn.

Ik heb mijn eerste echo 18 juni! Nog even geduld hebben dus.. kon ook een week eerder maar helaas ging dat niet lukken met onze agenda's :( 
Omdat ik dus geen menstruatie heb gehad is het een beetje gissen. De VK schatte dat ik nu 4/5 weken ben. Heb nog nergens last van!
Vanaf welke week kregen jullie kwaaltjes?

Gefeliciteerd allemaal ?
Ik mag mij hier ook melden ☺
Na een bbz in februari en een VMK vorige maand had ik vorige week een positieve test volgens mij eigen berekening ben ik nu 5 weken en 5 dagen zwanger ik heb vrijdag 28 mei mijn eerste echo ?

Ik meld me ook hier! Als het goed is nu ruim 7 weken zwanger en dus 2 januari uitgerekend. Ik krijg de eerste echo pas bij 10 weken, 8juni, wat nog behoorlijk ver weg is en voelt. Toe aan enige bevestiging!
Leuk om jullie verhalen te lezen

Terug
Bovenaan