Uitgerekend Januari 2022

Zo leuk om allemaal lotgenoten hier te vinden! Ik ben 5 weken zwanger van eerste kindje, op 16/17/18 januari uitgerekend lol elke app zegt wat anders!
Mijn eerste echo is pas 24 juni helaas.
Ik ga er wel eerder eentje laten maken ookal word die niet vergoed.

Vanaf wanneer gingen jullie het aan familie en vrienden vertellen?

Wiehoee, afgelopen woensdag de 1e echo gehad van ons tweede kindje en een mooi kloppend hartje gezien. Door wat ruis van mijn onrustige darmen (ik was strond zenuwachtig) was de meting iets wat lastig. Nu werd er gemeten 7 weken, dus de datum staat nu nog op 4 januari. Dat wordt spannend zo aan t einde jaar/begin nieuwe jaar!

@Ninatje

Als eerst; Gefeliciteerd met de zwangerschap!!
Ik heb het mijn ouders gelijk verteld op de dag van de test. Ik ben alleenstaand, en heb dus een IUI gehad. Omdat mijn ouders wisten wanneer mijn IUI was, wisten ze ook wanneer ik de test moest doen, dus gelijk vertellen was logisch. Mijn vaste/naaste collega's weten het hierom ook al! Haha, omdat zij op de hoogte waren van het hele traject en dat ik nietkon komen werken ;)

Mijn directe familie ga ik het rond 7 weken vertellen, dan heb ik mijn eerste echo. Verdere familie en vrienden vertel ik het waarschijnlijk rond de 10 weken.. als ik het zo lang nog geheim kan houden natuurlijk!!

Hoi iedereen ik klets graag mee ! 7 mei te weten gekomen dat ik zwanger ben :) na 7 maanden proberen vastgesteld met pcos en clomid gekregen van de gyneacoloog na ronde 1 met clomid direct gelukt ? 20 mei eerste echo gehad ik ben nu 5 weken en half , voor het eerst het hartje horen kloppen ! Het voelt allemaal nog zo surreel

Hoi Allemaal ! Ik kletst ook graag mee :) Ik ben 27 jaar, zwanger van ons eerste kindje. In april heb ik helaas wel een Mk moeten meemaken. 3 juni de 1e echo! Ik was 2 dagen kwaaltjes vrij, veel stress gehad en nu weer gevoelige borsten en zeurende trekkende buikpijn onderin. Dat laatste herken ik niet zo. Wel herkenbaar vooe jullie ? Ben door alles vrij onzeker, maar had vanaf het begin wel ee goed gevoel!

Even een vraagje! Gaan jullie ook vaker naar het toilet? En dan niet alleen om te plassen. Ik heb ook afwisselend stevigere en dunnere ontlasting. Sorry voor het vieze praatje maar ben wel benieuwd! 

[quote quote=10451438]Even een vraagje! Gaan jullie ook vaker naar het toilet? En dan niet alleen om te plassen. Ik heb ook afwisselend stevigere en dunnere ontlasting. Sorry voor het vieze praatje maar ben wel benieuwd! [/quote]Ja! Ik herken het zeker! Vaak plassen en ontlasting heel wisselend inderdaad. Soms daardoor een oogeblazen buik. Na het eten heb ik sowieso een redelijke buik, foodbaby?

Terug
Bovenaan