Uitgerekend Januari 2022

Hallo dames,

Heel in begin wat van me laten horen.
Nu weer even:
Helaas is onze zwangerschap geëindigd in een missed abortion met 7+5.
Komende dagen zal ik mbv medicatie de zwangerschap afbreken.

Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe, zonder zorgen.

Hoe gaan jullie om met de onzekerheid? Na de droom die ik had over een niet kloppend hartje heb ik het eerst van mezelf af proberen te zetten. Gezien ik 18 juni weer een echo heb. Maar het lukt me niet. Lijkt wel als ik in een vicieuze cirkel zit en heb dus vanochtend gebeld naar de verloskundige. Ik mag vanmiddag langs komen. Het is pure angst.. door de eerdere miskraam en ons lange fertiliteitstrjact is het verlangen zo groot. Maar ik weet ook heel goed dat ik niet contstant langs kan komen. Hoe pakken jullie dit aan? Alle adviezen zijn welkom. Alvast bedankt. 

@Nie wat een verdrietig nieuws! Veel sterkte

En gebruiker... zelf heb ik ook veel last van onzekerheid dus ik ben niet de juiste persoon je advies te geven. Maar ik vind het wel heel goed van je dat je de verloskundige hiervoor benaderd hebt! Hopelijk stelt dat je weer gerust

Gebruiker10077600 dankjewel! En ook succes gewenst met jouw onzekerheid.. het zal er allemaal bij horen maar toch vervelend! Mocht je wat gevoelens willen wisselen laat gerust een berichtje achter. Soms is herkennig wel fijn. 

Gefeliciteerd iedereen! Wat onwijs leuk dat iedereen zwanger is zo onwijs bijzonder altijd! Wij mogen ook zwanger zijn en zijn zo onwijs blij! We hebben al een kindje van 4 en mogen nu nog een kindje verwelkomen. Zou het onwijs leuk vinden om te babbelen met jullie over de zwangerschap! Misschien ook wat nieuwe connecties op te doen. Jullie mogen mij altijd volgen ook online; @storyofmymommylife dan kunnen we altijd daar verder babbelen. Toch zo'n onwijze spannende periode. ??

Terug
Bovenaan