Uitgerekend Januari 2022

[quote quote=10459978]Gefeliciteerd Emma! Zelf ben ik inmiddels 11 weken en vind het zooo spannend! Wat ervaringen jullie tot nu toe allemaal rondom je zwangerschap?[/quote]
Wat lief van je! Weinig symptomen nog maar kan me herinneren met me vorige zwangerschap dat het iets later kwam wel! Voel me wel anders hormonen grotere borsten. Snel moe. Jij? 

Hoooi meiden! Wat leuk dat jullie ook allema in januari uotgerekend zijn. Gefeliciteerd allemaal! Ik mag me er ook bij aansluiten. Half januari uitgerekend en oooh wat vind ik het spannend. Staan er meiden open vood een app groepje?

Hoi hoi,

Ten eerste allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Hier ook een mommy-to-be in januari 2022!
Hoe gaat het bij jullie tot nu toe?
Ik voel me prima, alleen in week 7 een week lang vreselijk misselijk geweest. Gelukkig was dit tot nu toe alleen die week!
Ik heb bij 6 weken + 4 dagen een eerste echo gehad ivm met meerdere miskramen hiervoor en gelukkig was er voor het eerst goed nieuws! Het hartje klopte!
Morgen heb ik mijn termijnecho en ben ik alweer 10 weken + 4 dagen. Uitgerekend 8 januari
Liefs,Astrid

Hi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben nu ook weer zwanger van de 2e na een miskraam te hebben gehad in februari. Afgelopen vrijdag eerste echo gehad en zagen we het hartje goed kloppen! Nu 30-6 weer terug voor nog een echo! Nu ongeveer 7,5 wk zwanger en 27-1 uitgerekend

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu 11 weken + 1 dag. Ik heb as. vrijdag weer in echo en gisteren heb ik al bloed mogen prikken voor een NIPT test. Wij hebben hiervoor gekozen zonder nevenbevindingen. Zo spannend. Ik voel me over het algemeen goed. Vandaag wel wat moe. En af en toe wat onzeker i.v.m een eerdere miskraam. Deze zwangerschap is onstaan na een derde poging met IUI. Ik heb mij inmiddels ook aangemeld voor Moeders voor Moeders.  

Het is rustig hier.. toch even een update vanuit mij voor degene die het leuk vinden. Afgelopen vrijdag een echo gehad met 11+4. Alles was goed! Ook de uitslag van de NIPT was er in de middag. Geen bijzonderheden :) Di. de 29e hopelijk weer een mooie echo dan durven wij het, het weekend van 2 juli aan om te gaan delen. SPANNEND! Hoe gaat het met jullie?

Ik vind het heel leuk om de updates van iedereen te lezen! Wat fijn dat de uitslag goed was.
Morgen hebben we de termijnecho (10 wk+5) en als daarop alles goed is, gaan we het dit weekend aan de ouders vertellen. Zo spannend hè!
Hebben jullie veel last van misselijkheid? Ik gelukkig helemaal niet (wel moe en soms een beetje duizelig), maar het voelt ook nog niet echt zwanger, of zo. Ik zal blij zijn als ik morgen het 'mensje' weer echt kan zien, dan voel ik me vast weer zekerder!

Terug
Bovenaan