Uitgerekend Januari 2022

Leuk! Ik kom me aanmelden voor de FB groep ?. Als ik trouwens zoek op OVN januari 2022, krijg ik meerdere groepen.. hoeveel leden zijn er inmiddels?
8 mei een positieve test gehad, heb aankomende maandag mijn eerste echo. Vanwege onregelmatige cyclus weet ik niet precies hoe ver ik nu ben en wanneer ik in januari uitgerekend ben. Het zou nu of 7+6 moeten zijn, of 8+6. Maandag weet ik meer dus!

Goedenavond dames, 

Op 23 mei positief getest. Nu bijna 6 weken zwanger van ons 2e kindje.
Sinds vanmorgen ligt bloedverlies en menstruatie krampen. Ook mijn darmen zijn flink van streek. Kijken of ik morgen mijn vk kan bereiken. Heb namelijk 'pas' 15 juni de eerste echo en ben nu toch best wel onzeker. 
Heb nog wel kwaaltjes. Erg misselijk..

Hoi allemaal ik ben ook lid van de facebook groep en kom nu ook gezellig hier mee kletsen ?
@simtex hoe gaat het nu heb je inmiddels de verloskundige gesproken?

Hallo meiden, vannacht heb ik dus gedroomd dat het hartje van ons kindje niet meer klopte. Wat beangstigend. Ik heb eerder een miskraam meegemaakt en we hebben in een fertiliteitstraject gezeten. Ik denk dat het daar uit voort komt. Iemand ervaring met dergelijke dromen of eigenlijk nachtmerries? mijn eerste reactie was om vandaag de verloskundige te bellen voor echo. Maar gezien ik daar afgelopen vrijdag nog geweest ben en 18 juni weer een echo heb (deze is al extra ter geruststelling) probeer ik het van mij af te zetten.
Hoor heel graag van jullie!

Hoihoi, ik heb ook afgelopen 2 nachten gedroomd dat ik bloedverlies had en dat er een miskraam aankwam.. maakte mij heel onzeker, maar zeg nu elke keer tegen mezelf hardop dat ik erop vertrouw dat het goed gaat met de baby en dat hij/zij veilig zit en het goed groeit. Dit helpt altijd wel!
En: de meeste dromen zijn bedrog!
Ik heb gelukkig morgen de termijn echo, wat mij (hopelijk) ook weer gerust kan stellen! Maar begrijp je angsten!

Terug
Bovenaan