Uitgerekend Januari 2022

Hoi Dames,   Fijn dat er al een FB groep is aangemaakt, ik heb me daar ook voor aangemeld! Op 2 mei een positieve test in handen en 27 mei een echo gehad, ik zit op 8 weken en 1 a 2 dagen. Dat kon ze niet precies zien. Voor ons wordt het de 2e, onze zoon is 17 januari 2021(!) geboren, dus die is nu bijna 5 maanden.  Over 4 weekjes een termijnecho en laten we een nipt test doen zoals bij onze zoon, hopelijk is alles goed en kunnen we ook dit kleintje begin januari 2022 verwelkomen.

@Shannon mijn termijnecho is as. vrijdag al bij bijna 10 weken).Wat gek dat het allemaal verschilt. Vind je niet?
Nog even heel iets anders.. gisteren kon ik mijn ontlasting niet ophouden. Wat een schaamte! Nou had ik altijd al wel dat als ik moet... dat ik moet om het zo maar te zeggen maar vaak hoor je binnen een zwangerschap juist over obstipatie. Ik moet zeggen dat ik dat dus niet heb en mijn ontlasting in allerlei soorten voorbij komt. Ook heb ik dagen dat ik niet hoef hoor. Herkbaar voor iemand?

Vandaag de eerste echo gehad, ik vond het vooraf zo spannend! Je gaat dan toch twijfelen of het allemaal wel goed is. Maar alles was helemaal goed! Volgens wat ze kon zien ben ik 7+5 weken zwanger, en zo'n kloppend hartje is zo bijzonder! De uitgerekende datum is nu 16 januari.
Op 25 juni de tweede echo.

Hoi allemaal, wat leuk deze groep! Ook ik ben 19 januari 2022 uitgerekend en volgende week 10 juni de eerste echo. Ik heb flink wat maar beneden gescrold voor de link naar de FB groep, maar de link die ik heb gevonden werkt niet. Zou iemand mij nogmaals de link kunnen sturen?

Terug
Bovenaan