Uitgerekend Januari 2022

Hoi, ik ben vandaag 15+4 dagen. Uitgerekende datum is 3 januari. Het hoge woord is eruit en iedereen is nu op de hoogte. Fijn want het maakt het 'echt' tegelijkertijd ook wel beangstigend na een miskraam en lang fertiliteitstraject. Hebben jullie kwaaltjes? Ik heb het idee af en toe wat bandenpijn te ervaren maar voel me verder goed. Slaap wel onrustig overigens. Ik doe ook mee aan Moeders voor Moeders. Jullie? Donderdag 22 juli is onze geslachtsbepaling. Toch wel nieuwsgierig al maakt het geslacht totaal niet uit, als het maar gezond is. @Astridsylv hopelijk ligt oonze kleintje met zijn of haar beentje wijd haha!

Gister was ik precies 16 weken en hebben we ook een geslachtsecho gehad! Nou, kon niet missen ?. De beste heer lag met z’n benen wijd haha.

Echt super leuk! 1 augustus doen we gender reveal voor onze familie, aangezien die nu nog allemaal met vakantie zijn. Bijna iedereen denkt dat we een meisje krijgen, dus ben heel benieuwd naar alle reacties ?

O wat leuk dat jullie het al weten! Ik ben ook zo nieuwsgierig! Geen voorkeur maar wil het zo graag weer weten. Helaas zal ik geduld moeten hebben. Er stond een echo gepland voor de 29e om te kijken wat het is maar helaas heb ik gisteren te horen gekregen dat ik positief ben getest op corona. Dus wij zitten voorlopig in quarantaine en ik heb de echo af moeten zeggen. Nog even geduld dus...

Als er nog mensen zijn die het leuk vinden om aan te haken bij de Facebook groep, wees welkom! De naam is inmiddels wel aangepast naar 'Uitgerekend in januari 2022'.

Wij hebben vandaag de geslachtsecho gehad met 16+4 weken.
Wij verwachten een meisje!
Willen jullie het geslacht weten voor de geboorte of willen jullie dit als verassing houden?

Terug
Bovenaan